Tur til Tyskland
Fra : Jacob S. Nielsen

Dato : 18-05-05 08:41

Jeg skal på en lille ferie tur til vores nabo sydpå. I den forbindelse ville
jeg gerne købe lidt småting til bilen, bla noget bilstereo - en ny
cd/mp3-radio, diverse kabeladaptere iso-adaptere mv. Desuden kunne jeg godt
bruge en So Wird's Gemacht til den og noget Sonax til en fornuftig pris.
Derfor vil jeg høre om der er nogen af jer der kan anbefalde et godt
"auto-supermarked" der har alt hvad hjertet kan begære af biltilbehør, vi
skal ned omkring Hanover og i den omegn.

Mvh

Jacob

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-05 08:59

"Jacob S. Nielsen" <jacobsnielsen@"nospam"yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> "auto-supermarked" der har alt hvad hjertet kan begære af biltilbehør, vi
> skal ned omkring Hanover og i den omegn.

Jeg kender ikke noget SÅ langt nede, men da Flensborg ligger lige ved siden
af motorvejen, så kan jeg da anbefale ABC-Autoteile som har det du søger

--
Tom

Fra : Jacob S. Nielsen

Dato : 18-05-05 09:20

Hej Tom

Tak for svaret, jeg skulle selvfølgelig have sagt at jeg kører over
Rødby-Puttgarden.

Mvh

Jacob

Fra : Finn Guldmann

Dato : 18-05-05 11:30

Tom wrote:
> [...]
> af motorvejen, så kan jeg da anbefale ABC-Autoteile som har det du søger

Eller ACU (Auto Teile Unger) også i Flensborg.

Deres reklame når helt her op. Og fra den kan nævnes:
Sonax Xtreme 14,95
Polermaskine 14,95
JVC JD-G311 (CD/MP3/WMA) 119,-
Magnat Xcite 561 4x140/2x340 Watt 99,-
Digital multimeter 9,95

Alle priser er i Euro. (1 Euro = 7,43 Dkr)

Og så skal det lige nævnes at reklamen er fra marts månede.

--
MVH Finn

Fra : Claus Petersen

Dato : 18-05-05 13:16

> Eller ACU (Auto Teile Unger) også i Flensborg.

Du mener nok ATU.

Se på www.atu.de hvor de har deres forretninger.
De er jævnt spredt over hele Tyskland.

--
Claus
Nu med ny Golf TDI

Fra : Fly Christensen

Dato : 18-05-05 18:10

On Wed, 18 May 2005 14:15:32 +0200, "Claus Petersen"
<claus_petersen@remove.stofanet.dk> wrote:

>Du mener nok ATU.
>
>Se på www.atu.de hvor de har deres forretninger.
>De er jævnt spredt over hele Tyskland.

Du kan godt købe småting der, men undgå deres mekanikere.

Fly

--
In space nobody will hear your cream