Skærme
Fijala 3554
Bedste 21-24" TFT skærm?
Fra : Morten Munk-Jensen

Dato : 18-05-05 00:23

Hvad er det bedste på markedet i øjeblikket, hvis man ønsker en TFT-skærm på
ca. 21-24"?

Mvh
Morten

Fra : Brian Hansen

Dato : 18-05-05 02:07

"Morten Munk-Jensen" <munk_jensenTAGVÆK@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er det bedste på markedet i øjeblikket, hvis man ønsker en TFT-skærm
> på ca. 21-24"?

I widescreen er Dell 2405FPW nok det bedste til prisen for tiden, når de
ellers får den på lager igen (3+ uger).

Brian

Fra : Morten Munk-Jensen

Dato : 18-05-05 17:40

> I widescreen er Dell 2405FPW nok det bedste til prisen for tiden, når de
> ellers får den på lager igen (3+ uger).

Hvor kan den købes? Gerne i udlandet, da det nok er en del billigere...

Fra : John Sahl

Dato : 18-05-05 17:46

www.dell.dk

--
John Sahl,
www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 18-05-05 18:11

Morten Munk-Jensen wrote:

> Hvor kan den købes? Gerne i udlandet, da det nok er en del billigere...

tvivler på du kan få Dell i DE eller UK til at sende en skærm til
danmark, når de også har en DK afdeling!

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-05 02:27

> Hvad er det bedste på markedet i øjeblikket, hvis man ønsker en TFT-skærm

> ca. 21-24"?

Jeg sidder og kigger på min nye Samsung 213T og er vældig godt tilfreds.
Dells er endnu federe men også lidt dyrere.
http://www.baddass.pwp.blueyonder.co.uk/samsung213t.htm

Jesper F

Fra : Zulu

Dato : 18-05-05 09:08

Jesper F wrote:

> Jeg sidder og kigger på min nye Samsung 213T og er vældig godt
> tilfreds. Dells er endnu federe men også lidt dyrere.
> http://www.baddass.pwp.blueyonder.co.uk/samsung213t.htm

Samsung 213T er en 2 år gammel skærm med 25 ms PVA panel, ikke en skærm jeg
ville vælge.

Jeg ville kikke på Apples 23" i 1920x1200 (16 ms S-IPS):
http://www.apple.com/displays/

Zulu

Fra : Myt

Dato : 18-05-05 10:33

> Jeg ville kikke på Apples 23" i 1920x1200 (16 ms S-IPS):
> http://www.apple.com/displays/
>
> Zulu

Undskyld jeg bryder ind. Jeg aner intet om det, derfor
Kan man sætte en Apple skærm til en "almindelig" computer ?

Myt

Fra : Søren M

Dato : 18-05-05 12:11

"Myt" <nogo32@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Undskyld jeg bryder ind. Jeg aner intet om det, derfor
> Kan man sætte en Apple skærm til en "almindelig" computer ?
>
> Myt

Hej Myt;

Ja det kan man, jeg har da set nogle, men jeg ved ikke om det er
gældende for alle macskærme.

Mvh.
Søren M

Den har indtil videre sparet mig for at få 21266 spam-mails.
Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 18-05-05 14:10

"S?ren M" <donotwritehere@hotmail.com> wrote:

> Hej Myt;
>
> Ja det kan man, jeg har da set nogle, men jeg ved ikke om det er
> g?ldende for alle macsk?rme.

Alle de nye aluminiums-skærme har DVI-stik og fungerer fint på Windows
PC'ere. Dog kræver den store 30" model et grafikkort med Dual-Link DVI.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 18-05-05 18:16

Jeg har selv en 20" Dell 2005FPW - og den er rigtig dejlig!

Rent funktionsmæssigt svarer 20" modellerne hos Dell og Apple ca. til
24" modellerne... der er en test af 20" modellerne her:

http://anandtech.com/displays/showdoc.aspx?i=2400

Her er mit indtryk at de er mest imponerede af dell

læs mine erfaringer med Dell 2005FPW her
http://memos.dk/sbn/hardware2005/index12.php

Fra : Søren M

Dato : 10-06-05 10:29

"Esben von Buchwald" <use-net@rem_oVe-amokk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://anandtech.com/displays/showdoc.aspx?i=2400
>
> Her er mit indtryk at de er mest imponerede af dell
>
> læs mine erfaringer med Dell 2005FPW her

Hej Gruppe,

Jeg endte med at købe denne:

og den er utrolig lækker på alle områder.

Mvh.
Søren