Specialværktøj ved justering af venti
Fra : Calle Nielsen

Dato : 17-05-05 22:20

Hej NG,

Kan det virkelig passe jeg skal bruge et eller andet stykke
specialværktøj for at skrue på justerings-boltene der trykker på
ventilerne? På billederne i min Haynes ser der ud til bare at være et
firkantet hovede som man kan sætte en svensknøgle på.

Umiddelbart vil jeg tro det ikke er nødvendigt, men omvendt plejer
Haynes at være flinke til at skrive det når man ikke nødvendigvis
behøver specialværktøj.

På forhånd tak :)

Mvh. Calle

Fra : Armand

Dato : 18-05-05 02:08

Calle Nielsen wrote:
> [...]
> ventilerne? På billederne i min Haynes ser der ud til bare at være et
> firkantet hovede som man kan sætte en svensknøgle på.

Får du plads til en svensknøgle, eller finder en passende lille
gaffelnøgle er sagen pingeling.
Fidusen ved den originale "topnøgle" ligger i bedre føling når der
kontraspændes med møtrikken, hvorved amn ikke mister justeringen.

--
Armand.

Fra : calle.nielsen@gmail.~

Dato : 18-05-05 10:53