hvor jeg kan finde en wow account med char~
Fra : Patrick

Dato : 17-05-05 21:14

hey, står i den situation jeg gerne vil spille wow, men mangler en account,
har spillet installeret, men det er jo ikke meget værd at spille uden
account:P, well mit spørgsmål er; om der findes europæriske side hvor
sådanne accounts forhandles? Ved godt det ikke er helt lovligt at sælge, men
jeg vil ikke starte som lvl 1, men hellere starte fra lvl 30 eller noget..
har prøvet en char til lvl 25 og det er jo først der det sjove begynder:)

Har prøvet ebay.co.uk og ebay.de, men er der andre sider hvor jeg kan finde
en wow account med char til salg?

Hvis nogle er intresseret i at sælge deres er jeg en seriøs køber...

på forhånd tak!

Fra : Klaus G.

Dato : 17-05-05 22:12

> [...]
> har prøvet en char til lvl 25 og det er jo først der det sjove begynder:)
Hvis du bare "popper" ind i spillet som lvl25 bare, så vil du være gået glip
af så utroligt meget, at du vil være en meget ringe mand at have med i en
gruppe. Du vil ikke ane hvor du skulle løbe hen, Du er ikke i stand til at
klare dig selv. Du vil ikke kende de uskrevne regler som gælder når man er i
en instance. Så simple ting som at starte en proff, ja det kan du sikkert
heller ikke.

> Har prøvet ebay.co.uk og ebay.de, men er der andre sider hvor jeg kan
finde
> en wow account med char til salg?
Jeps, det er der. Man kan købe alt fra lvl30, til lvl60 chars, med
forskellige mængder guld, og mounts, samt items...

> Hvis nogle er intresseret i at sælge deres er jeg en seriøs køber...
Du mener seriøs dum?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Ding-Dong

Dato : 17-05-05 22:45

Klaus G. skrev i en meddelelse
> [...]
> en instance. Så simple ting som at starte en proff, ja det kan du sikkert

Jeg er helt enig. Hvordan vil du som nystartet i lvl 20/25+ være i stand til
evt. at hjælpe andre når du ikke selv har den mindste erfaring både i kamp
men også i hvordan man evt. kunne bygge sin char op?
Start fra begyndelsen - der er så mange spillere og hjælper man vidt og
bredt kan man også sagtens få hjælp når den behøves:c) Det lærer man også
af, og man lærer også hvad de andre char kan og har af specialiteter.

Med spilsom hilsen

Ding-Dong
Server: Skullchrusher
Char: Tauren - Druide - Ølkusken - lvl 40

Fra : peter.aghl@gmail.com

Dato : 18-05-05 08:56

Ding-Dong wrote:

> [...]
både i kamp
> men også i hvordan man evt. kunne bygge sin char op?

Det svarer vel i princippet til at bruge snyd i CS:S

> [...]
lærer man også
> af, og man lærer også hvad de andre char kan og har af

Halvdelen af fonøjelsen er kontakten til de andre spillere og det
venskab man får bygget op
Kommer man ind fra nowhere med højt level og tydeligt har købt sig en
figur så kunne jeg forestillle mig at man bliver skyet som pesten

Fra : Jackie

Dato : 18-05-05 15:18

<peter.aghl@gmail.com> skrev i en meddelelse
Ding-Dong wrote:

> [...]
både i kamp
> men også i hvordan man evt. kunne bygge sin char op?

> Det svarer vel i princippet til at bruge snyd i CS:S

Ikke forstået?

> [...]
>Kommer man ind fra nowhere med højt level og tydeligt har købt sig en
>figur så kunne jeg forestillle mig at man bliver skyet som pesten

Det vil hurtigt komme til udtryk at der mangler erfaring med den givne
figur, og han vil hurtigt blive siet fra til i forskellige guilds, raid
grupper osv.
Jeg er støt på et par figurer i min tid som WoW spiller, hvor det var
tydeligt at de enten deler figuren med en anden, eller har overtaget den fra
en anden, da de slet ikke havde begreb om at begå sig i "high level
instances". De manglede simpelthen den erfaring man får ved at spille et par
figurer op til den givne level, som er krævet i de forskellige instances.
Det er selvfølgelig noget andet, hvis man har spillet nogle figurer op, og
derefter køber en konto med x-antal 60 level figurer med x-antal guld, men
efter min mening mangler man hele hans "historie", og man skal først på
dette level til at skabe relationer til de andre spillere på serveren.

Men om folk har lyst til at købe sig til en høj level figur er jeg egentlig
ligeglad med. Det har jo været kendt fra Everquest osv., så mon ikke det
også bliver "normalt" at sælge WoW kontoer for et pænt beløb? (Selvom jeg
mener at Blizzard er imod handel med ting og figurer for rigtige penge).

Hygge
Jackie