Begrænsninger Gilera Runner 30
Fra : Casper

Dato : 17-05-05 19:09

Hej
Har en kammi der lige har fået en Gilera Runner 30 knallert.
Hvor sidder begrænsningerne på sådan en og hvad giver det at fjerne dem.
Hilsen Casper

Fra : Henrik Madsen

Dato : 17-05-05 19:32

On Tue, 17 May 2005 20:09:13 +0200, "Casper" <capstardk@hotmail.com>
wrote:

>Hvor sidder begrænsningerne på sådan en og hvad giver det at fjerne dem.

Tja hvad med en stor bøde, konfiskation af ulovlige dele og i
gentagelsestilfælde konfiskation af knallerten....Samt i tilfælde af
en ulykke en regress sag fra forsikringsselskabet = DU skal selv
betale for skaden selvom du har en forsikring.

Henrik

Fra : Casper

Dato : 18-05-05 11:02

"Henrik Madsen" <hmadsen@fjernfoerst.vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> en ulykke en regress sag fra forsikringsselskabet = DU skal selv
> betale for skaden selvom du har en forsikring.

MEGET MORSOMT

Fra : Henrik Madsen

Dato : 19-05-05 20:04

On Wed, 18 May 2005 12:01:49 +0200, "Casper" <capstardk@hotmail.com>
wrote:

>MEGET MORSOMT

Tænk syntes du ??

Jeg skrev det ikke engang for sjov..Håbede du var en af dem der rent
faktisk satte sig ned og tænkte over hvad det var jeg skrev...

Henrik

Fra : Charlotte

Dato : 20-05-05 08:33

......kunne jo godt være at knægten gerne ville have en bedre benzin
økonomi
og en renere motor som det giver at fjerne sine begrænsninger.... mine er
da
også fjernet og vupti nu kører jeg pludselig 5-8 km længere på litteren og
det kan mærkes når man ligger og kører på arbejde hver dag.

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Casper

Dato : 20-05-05 12:29

Hej Charlotte
Jeg siger bare NEMLIG JA, du har helt ret...
/Casper