hakkende bil under acceleration,-mistanke ~
Fra : Christian

Dato : 17-05-05 18:32

bilen hakker, men motorlampen lyser ikke!!

Har checket gasspjældssensor med ohmneter den stiger og falder når der
bliver drejet på den.

MAP sensoren kunne jeg ikke få til at ændre værdi (jeg sugede med munden og
den skal kun være på 1 bar) men tager man den af manifolden så hakker bilen
i tomgang (uden motor lampen lyser i displayet?!?) sætter man slangen på
igen går den jævnt, så den må vel virke?,-jeg har stadigvæk mistanke til MAP
sensoren,-men hvordan kan jeg være sikker?..da det jo er under belastning at
bilen hakker lidt.

Lamdasonden er jeg ikke så lun på, da den så vil lyse i motorlampen i
displayet hvis den var defekt.

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-05 18:51

"Christian" <askformail@(TDCCUSTOMER)mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> under belastning at bilen hakker lidt.
>
> Lamdasonden er jeg ikke så lun på, da den så vil lyse i motorlampen i

ellers kunne du lune dig på en gang fejlkodeudlæsning

--
Tom