Regnsensor til Peugeot
Fra : Robert Piil

Dato : 17-05-05 14:40

Min regnsensor på en Peugeot 306 HDI årgang 01 er gået itu.

Jeg kan se at den ene diode er holdt op med at lyse. Peugeot tager
2300,- + moms for en ny. Er der nogen der ved om den er til at
reparere? Eller om man kan få fat i en ny del billigere end Peugeots
pris.
--
Robert Piil
http://piil.org/

Fra : David Bjergsø

Dato : 17-05-05 15:42

Jamen Robert, gamle dreng ......

Du skulle bare have beholdt Corsa'en, så havde du ikke stået med det problem
nu

--
Med venlig hilsen,

Tidligere roommate ;)

David Bjergsø
www.indutek.com
Tel..:+45 70 23 08 00
Fax.:+45 70 23 88 00

Fra : NS

Dato : 17-05-05 16:30

David Bjergsø wrote:

> Jamen Robert, gamle dreng ......
>
> Du skulle bare have beholdt Corsa'en, så havde du ikke stået med det
> problem nu

Fed løsning på problemet.

Hvis det skal være billigere, mår du jo nok selv ud og rode. Pil
sensoren ud; find ud af, hvilken slags diode det er og find et sted at
købe den. Men det er jo ikke umuligt at det hele skyldes en dårlig
forbindelse i en lodning (efterlod) eller et stik.

NS

Fra : Robert Piil

Dato : 17-05-05 16:49

On Tue, 17 May 2005 17:29:52 +0200, NS <niels_skaaning@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>købe den. Men det er jo ikke umuligt at det hele skyldes en dårlig
>forbindelse i en lodning (efterlod) eller et stik.

Ja, det var erfaringer med den slags jeg havde håbet på. Det ser ikke
umiddelbart ud til at man kan skille dimsen af uden at øve varig
skade. Nogen der har prøvet?

Ledninger og deslige ser ud til at sidde fint, og jeg kan ikke
fremprovokere forbindelse ved rykke lidt rundt med sagerne.

Fra : Robert Piil

Dato : 17-05-05 16:47

On Tue, 17 May 2005 16:41:40 +0200, David Bjergsø <davidb@indutek.com>
wrote:

>Du skulle bare have beholdt Corsa'en, så havde du ikke stået med det problem
>nu

Ja, det var en fin bil, specielt hvis man kendte en ejer af et gammelt
lig af en Audi, der skulle trækkes lidt rundt, når den ikke kunne
mere. Men den har du måske stadig

Fra : DrPepper

Dato : 17-05-05 21:48

"Robert Piil" <piil@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det var en fin bil, specielt hvis man kendte en ejer af et gammelt
> lig af en Audi, der skulle trækkes lidt rundt, når den ikke kunne
> mere. Men den har du måske stadig

Nej, Den er skiftet for længst ...