Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kurser i fotografering?
Fra : Alice Helding Laurse~

Dato : 17-05-05 13:33

Hej Alle

Jeg kunne godt tænke mig at lære at fotografere. Jeg har ledt efter
diverse kurser, men har ikke kunnet finde nogen. Er der nogen der kender
nogen aftenskoler eller andet, der udbyder sådanne kurser?

Med Venlig Hilsen Alice

Fra : Søren Blom

Dato : 17-05-05 18:54

"Alice Helding Laursen" <""alice\"@*remove*helding,info"> skrev

> Jeg kunne godt tænke mig at lære at fotografere. Jeg har ledt efter
> diverse kurser, men har ikke kunnet finde nogen. Er der nogen der kender
> nogen aftenskoler eller andet, der udbyder sådanne kurser?

Højskoler er det bedste bud. På mange højskoler kan du have foto som linie
fag og endnu flere udbydere det som tilvalgsfag og på korte kurser.

Aftenskoler ol. der er du nød til at vente til efteråret, da aftenskolerne
er ved at lukke ned for sommeren og de har alle holdstart i efteråret, så
hold øje med posten når han komme med katalog fra AOF m.m.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : 1sen

Dato : 18-05-05 09:40

Hej

Søren har ret. Det mest sikre bud, er højskoler. Aftenskolekurser er i stærk
tilbagegang.

Prøv evt. disse link:

http://www.samsohojskole.dk/kortekurser.html

http://vraahojskole.dk/

- eller en fotoklub i nærheden af hvor du bor.

Ole