Andet multimedie
bentjuul 3670
QuarkXpress 6
Fra : UK

Dato : 17-05-05 13:18

Hej

Jeg sidder med et dokument, jeg har arbejdet med i et stykke tid. Jeg ved
ikke hvad, det er der er sket, men pludselig kan jeg kun se billedfelternes
indhold, når de er markeret, ellers vises de som grå felter. F.eks. på et
opslag, hvor der måske er 3 billedfelter med illustrationer i, så kan jeg
kun se billederne et ad gangen. Frygteligt irriterende, når de skal placeres
indbyrdes i forhold til hinanden.

Jeg tænker, jeg måske er kommet til at trykke en eller anden genvej, der
bestemmer at billedfelter skal vises som grå flader, når de ikke er
markeret, men jeg ved det ikke.

Er der nogen, der ved hvordan, jeg kommer til at se mine billeder
almindeligt igen.

Hilsen Ulla

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-05 13:31

"UK" skrev i en meddelelse
> [...]
> markeret, men jeg ved det ikke.
>
> Er der nogen, der ved hvordan, jeg kommer til at se mine billeder

Jeg kan ikke lige huske hvordan det er, men på mac er det vist æble+y.
Det er sikkert noget i programindstillingerne, hvor det er sat til at vise
billederne skraveret, hvis de ikke er markeret.

Håber det kan bruges, jeg har ikke Quark installeret her.

--
mvh kajo

Fra : UK

Dato : 17-05-05 13:38

"Kajo" <Fiffi.tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>jeg fandt det felt med krydset. Men hvordan jeg pludselig kan komme til at
>ændre det, ved jeg ikke, det var bare voldsomt irriterende.

Så endnu en gang tak.