Dækerfaringer: Nankang NS2
Fra : Carl Astrup

Dato : 17-05-05 09:50

Skal have fundet et par nye dæk, og faldt over mærket Nankan hos Bigwheels.
Der har angiveligt et super-duper dæk Nankang Ultra Sport NS 2 til meget
billige penge i forhold til konkurrenterne.

Er der nogen der kender noget til det dæk ? eller skal man bare hoste op til
et af de dyre?

http://www.nankang.dk/
http://www.bigwheels.dk/daekvis.asp?daekid=43292

//eCarlos

Fra : John Sahl

Dato : 17-05-05 10:09

Carl Astrup wrote:
> Er der nogen der kender noget til det dæk ? eller skal man bare hoste
> op til et af de dyre?

Det er især vådegenskaberne dette dæk har problemer med, jeg har
personligt valgt det fra netop derfor.

Jeg kan anbefale Dunlop SP Sport 9000 som virkelig har overrasket
mig positivt. Uanset det er en lidt dyrere pris!

--
John Sahl, tilbage i Jylland efter flere års eksil på Sjælland
Garage/hobbyværksted søges til leje i eller ved Fredericia

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 17-05-05 21:50

John Sahl wrote:
> Det er især vådegenskaberne dette dæk har problemer med, jeg har
> personligt valgt det fra netop derfor.
>
> Jeg kan anbefale Dunlop SP Sport 9000 som virkelig har overrasket
> mig positivt. Uanset det er en lidt dyrere pris!

Ja, de 327 kr./stk. er givet godt ud...

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Offroadudstyr samt alarmer o. lign