Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Re: Palit Daytona GeForce2 Pro fra CompuMa~
Fra : Johnny Sørensen

Dato : 31-05-01 08:12

Den nemmeste måde er at tage køleren af og kigge på GPU'en der står hvilket
Nvidia chipset det er !

--
Posted from [195.215.99.195]

Fra : Mikael Johannesen

Dato : 31-05-01 19:57

On Thu, 31 May 2001 07:12:29 +0000 (UTC), jhs@rosenmeier.dk (Johnny
Sørensen) wrote:

>Den nemmeste måde er at tage køleren af og kigge på GPU'en der står hvilket
>Nvidia chipset det er !

Jeg har også købt det samme kort. Jeg sente en mail til compumail og
de svarede, at de bare genbruger pakkerne.

Da jeg pakkede mit kort ud og så på bagsiden stod der, at det var et
GeForce 2 PRO kort. Også driverne genkender det some et GTS / PRO
kort.

Men jeg kan desværre ikke få det til at køre når jeg overclocker mit
BP6 :(((. Det virker fint indtil der skal laves noget 3D og så fryser
billedet bare. Jeg var ellers lige så glad for min Cel 400@550 men nu
er jeg tilbage på 400 :( øv!

Hilsen
Mikael Johannesen

Fra : Anti@Spam.dk

Dato : 01-06-01 14:25

>Da jeg pakkede mit kort ud og så på bagsiden stod der, at det var et
>GeForce 2 PRO kort. Også driverne genkender det some et GTS / PRO
>kort.

Ditto.....

>Men jeg kan desværre ikke få det til at køre når jeg overclocker mit
>BP6 :(((. Det virker fint indtil der skal laves noget 3D og så fryser
> [...]

Overclocker fint her... Duron 750 kan køres op på 115 eller 120 uden
nogen problemer... vil senere tegne på chippen og se om det kan tvinge
den højere...

Hamrende fedt grafikkort til prisen (blot min mening..)

rene