Ford sierra motor skift.
Fra : Lars Helmer Andersen

Dato : 16-05-05 21:56

Hej

Jeg har en ford sierra 1,6 ohc fra 89, motoren er røget, så jeg vil høre om
en 1,8 ohc kan puttes i den uden det helt store ekstra arbejde, sammenlignet
med en 1,6.

Mvh
Lars Helmer Andersen

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-05 07:00

"Lars Helmer Andersen" <lha@SKRIDofficeconsult.dk> wrote in message
> [...]
om
> en 1,8 ohc kan puttes i den uden det helt store ekstra arbejde,

Jain, lidt småændringer er der jo, bla på udstødning, men det burde ikke
give de store problemer. Jeg har skiftet fra en Sierra 1.6 til en Taunus 2.0
motor uden probs.

--
Tom

Fra : Ham Selv

Dato : 17-05-05 16:38

"Lars Helmer Andersen" <lha@SKRIDofficeconsult.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
om
> en 1,8 ohc kan puttes i den uden det helt store ekstra arbejde,

Så længe det ikke er en V6er skulled er ikke være de store problemer ud
over udstødning self.. Der skal nok en ny til

Lykke til ,, skal snart selv igang ed samme projekt

OZ3BTO
Sierra 1.6 OHC 85