Benzin vs. diesel, sign off (ATT: Thomas S~
Fra : EjS

Dato : 16-05-05 19:18

Hej gruppe

Der har været en del diskussion om motorprincippet omtalt i tråden

"Benzin kontra diesel (cont'd)"

Der var et par spørgsmål omkring princippet som mange havde svært ved at
forstå og Thomas S. stillede et par gode spørgsmål som jeg ikke kunne svare
fuldstændigt på.

Så derfor ville jeg følge endeligt op sagen selvom det har været lidt
besværligt. Således ville jeg genfinde bladet på min arbejdsplads for at
kopiere artiklen. Men da jeg tilsyneladende arbejder i en meget dynamisk
afdeling er bladet selvfølgelig forsvundet (jeg har godt ikke kigget på
toiletterne!)...

MEN - så var det jeg faldt over det nyeste nummer af "Car & Driver" hvor det
meste egentligt også er refereret i bladets leder. Den findes her (beklager
kvaliteten og størrelsen - min pdf printer er ikke bedre):

http://www.control.aau.dk/~ejso00

Så kan man i det mindste få historien direkte og danne sig et mere objektivt
indtryk af teknologien.

MVH EjS

Fra : EjS

Dato : 16-05-05 21:10

> [...]
(beklager
> kvaliteten og størrelsen - min pdf printer er ikke bedre):

Hmm - denne her er bedre (regnede med at man skulle være abonnent for at få
adgang...):

http://www.caranddriver.com/article.asp?section_id=27&article_id=9492&page_n
umber=1

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 20-05-05 18:03

EjS wrote:

> Hmm - denne her er bedre (regnede med at man skulle være abonnent for at få
> [...]

Tak for indsatsen, interessant læsning.

--
Hygge..
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-05 18:55

"EjS" <ejso00REMOVE@control.auc.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe
>
> Der har været en del diskussion om motorprincippet omtalt i tråden
>
> "Benzin kontra diesel (cont'd)"

nogen vil mene FOR meget

--
Tom

Fra : EjS

Dato : 17-05-05 22:14

> nogen vil mene FOR meget

Ja :)

Og det har jeg respekt for... Men så længe det ikke er OT er det vel ok. Så
kan man benytte de fantastiske muligheder der findes på usenet - der ganske
enkelt går ud på at undlade at deltage i debatten.

MVH EjS