De bedste viskeblade
Fra : Nielsen

Dato : 16-05-05 18:15

Hej NG

Hvilke viskeblade er det bedste der kan købes for penge? Hvor kan man læse
og hente yderligere info om viskeblade.
Vær venlig at være specifik og giv gerne dokumentation for jeres mening.

På forhånd tak for hjælpen.
Vh Nielsen

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 16-05-05 18:31

"Nielsen" <thefuturefreak@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Vær venlig at være specifik og giv gerne dokumentation for jeres mening.

Meninger kan sjældent dokumenters, det kan facts derimod ;). Det har været
oppe tit, og startet en krig næsten hver gang, prøv at søg- evt. vhj af
google.groups

Fra : Nielsen

Dato : 16-05-05 18:36

> Meninger kan sjældent dokumenters, det kan facts derimod ;). Det har været
> oppe tit, og startet en krig næsten hver gang, prøv at søg- evt. vhj af
> google.groups

Læste bare engang at Bosch have nogle utrolig gode.
Vh Nielsen

Fra : Henrik B.

Dato : 16-05-05 19:09

> Læste bare engang at Bosch have nogle utrolig gode.
> Vh Nielsen

Personligt har jeg prøvet Bosch. Dem gider jeg ikke bruge penge på igen.

Senest ville jeg gerne have med en lille "vinge", så de bedre holdt kontakt
til ruden. Fandt nogle Champion med vinge på. Dem er jeg vældig tilfreds
med. God kontakt til ruden og ingen larm.

Fra : Ukendt

Dato : 16-05-05 20:28

> Personligt har jeg prøvet Bosch. Dem gider jeg ikke bruge penge på igen.

Sjovt - sværger selv til Bosch - Twin et eller andet.
Supergode og uden støj på de biler jeg har haft dem men også lidt dyre.

Mvh. Allan

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : TDN

Dato : 16-05-05 18:41

> [...]
> og hente yderligere info om viskeblade.
> Vær venlig at være specifik og giv gerne dokumentation for jeres mening.

Jeg bruger Valeo fra Højer de koster godt nok kun godt 100 kr. til min bil
men de er rigtig gode i forhold til hvad jeg ellers har prøvet incl. de
orginale.

Mvh
Thomas

Fra : Hans Pedersen

Dato : 16-05-05 19:17

On Mon, 16 May 2005 19:14:48 +0200, "Nielsen"
<thefuturefreak@hotmail.com> wrote:

>Vær venlig at være specifik og giv gerne dokumentation for jeres mening.

Det er vidst en generel opfattelse at Bosch Twin og Valeo Silencio er
udmærkede viskerblade. Jeg kører selv med sidstnævnte på min Peugeot
106 og det er ganske udmærket.

Hans Pedersen

Fra : Nygaard \(4330\)

Dato : 16-05-05 19:36

> Hvilke viskeblade er det bedste der kan købes for penge? Hvor kan man læse
> og hente yderligere info om viskeblade.

Autobild havde for et par år siden en test
http://www.autobild.de/test/zubehoer/artikel.php?artikel_id=4588&artikel_seite=0
hvor Valeo fik et udemærket resultat (som originaldel til en Golf IV), men
ellers var det Bosch der løb med laurbærrene.

/tue

Fra : Ukendt

Dato : 16-05-05 19:45

"Nielsen" <thefuturefreak@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> og hente yderligere info om viskeblade.
> Vær venlig at være specifik og giv gerne dokumentation for jeres mening.

Til min mondeo er det Fords egne (motorcraft). Jeg har prøvet med alt muligt
andet, lige fra de billige til dyre Bosh Valeo osv. De skwobler hen ad ruden
især ved høj hastighed hvilket Fords ikke gør. Vinkel på viskerbladene er ok
osv.
Jeg må så sige at Ford tager sig ganske pænt betalt for deres ulejlighed med
at udlevere et sæt til mig......noget med 270 Kr for et sæt. De holder dog i
ca. 1½ år (viskerbladene altså).

--
Tom

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 17-05-05 08:00

"Nielsen" <thefuturefreak@hotmail.com> wrote in message
> Hej NG
>
> Hvilke viskeblade er det bedste der kan købes for penge?

Jeg sværger til Valeo.

--
mvh / regards

Christian