south beach kuren
Fra : Jeanne Lahrmann

Dato : 16-05-05 16:29

hejsa jeg har hørt lidt om kuren, er der nogen der har erfaringer med den.
evt en online adresse, hvoe man kan læse on den og finde opskrifter

hilsen jeanne

Fra : Jan Hansen

Dato : 17-05-05 00:17

"Jeanne Lahrmann" <j.lahrmann@privat.dk> skrev i en meddelelse
> hejsa jeg har hørt lidt om kuren, er der nogen der har erfaringer med den.
> evt en online adresse, hvoe man kan læse on den og finde opskrifter
>
> hilsen jeanne

Hej - Jeg kender ikke meget til South Beach - Men det er nemt at finde på
nettet.
Her er et link: http://www.southbeach.dk/

God fornøjelse
Jan

Fra : Britt Malka

Dato : 19-06-05 14:17

On Mon, 16 May 2005 17:28:46 +0200, "Jeanne Lahrmann"
<j.lahrmann@privat.dk> wrote:

>hejsa jeg har hørt lidt om kuren, er der nogen der har erfaringer med den.
>evt en online adresse, hvoe man kan læse on den og finde opskrifter

Ja, jeg kender til den.

Købte bogen og startede kuren i februar.

Det skal lige siges, at jeg har fået konstateret en sygdom i
skjoldbrudskirtlen (min mormor og min mor havde samme problem), så jeg
har ikke let ved at tabe mig, selv om jeg får piller for det
(sygdommen, altså).

De første to uger tabte jeg mig knap 3 kg, men en af dagene i første
uge overholdt vi ikke kuren, fordi vi var i Paris.

I alt har jeg tabt 7 kg. Vi har lagt vores kostvaner om, men jeg må
indrømme, at det er et stykke tid siden, at vi direkte har fulgt
kuren. Alligevel taber vi os en smule eller holder vægten fra uge til
uge.

Ikke noget med yo-yo-kur.

Jeg skal snart at have taget blodprøve, og så er jeg spændt om, om mit
kolesteroltal er faldet. Det var okay i forvejen, men det kan jo altid
blive bedre.

Jeg vil anbefale dig at købe bogen, fordi der står en masse i den om,
hvordan kuren holdes og ikke kun opskrifter.

--
Britt Malka
Tilmeld dig Tips&Tricks og få en gratis e-bog: Kan alle se din hjemmeside?