Reservedele o.lign. til Ellert
Fra : Alberich

Dato : 16-05-05 15:44

Hvis man nu får den hjerneblødning at smide penge efter en Ellert, er
det egentlig så muligt at finde reservedele, manualer og den slags mere?
Dataophug.dk har desværre ikke specielt meget.

Er der nogle must-have URL'er man skal kravle gennem inden man
overhovedet overvejer sådan en?

Eller andre tanker om Ellert'er, rust, vedligehold osv osv ?

Fra : Morten From Sønderga~

Dato : 16-05-05 16:04

Ja, www.ellert.info

--
Morten F. Søndergaard
Land Rover 90 TD '87

Fra : Uffe Ravn

Dato : 16-05-05 22:22

"Alberich" <your@email.here> skrev

> Hvis man nu får den hjerneblødning at smide penge efter en Ellert, er
> det egentlig så muligt at finde reservedele, manualer og den slags mere?
> Dataophug.dk har desværre ikke specielt meget.

Jeg mener at det vara i sidste uge at jeg så 3 ellertvrag under bortgives på
http://dba.dk

> Er der nogle must-have URL'er man skal kravle gennem inden man
> overhovedet overvejer sådan en?
>
> Eller andre tanker om Ellert'er, rust, vedligehold osv osv ?

De er billige i benzin, men dyre i batterier.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Q

Dato : 17-05-05 09:54

"Alberich" <your@email.here> skrev i en meddelelse
> [...]
> overhovedet overvejer sådan en?
>
> Eller andre tanker om Ellert'er, rust, vedligehold osv osv ?

Hvis den har stået stille længe kan det være en ide at få checket motoren
hos et elektroværksted inden du kører nogen steder..

/peter

Fra : Gasse

Dato : 17-05-05 13:42
Fra : phk

Dato : 18-05-05 14:07

"Alberich" <your@email.here> skrev i en meddelelse

> Hvis man nu får den hjerneblødning at smide penge efter en Ellert, er

Hvis du ikke selv kan skrue i elektro så hold fingrene langt væk.

Også hvis du selv kan skifte batterier :)

--
Per, Esbjerg