Mc-tasker
Fra : rasmus laursen

Dato : 16-05-05 13:39

Hejsa!

Jeg er på udkig efter en taske der kan spændes på bagsædet. Har prøvet at
køre med tanktaske, men synes ikke det er behageligt, så er på udkig efter
en taske man kan spænde bagpå istedet. Kører på en Honda Fireblade. Nogen
der har nogle gode idéer?

rasmus

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 16-05-05 15:24

rasmuslaursen1@hotmail.com (rasmus laursen) writes:

> [...]
> udkig efter en taske man kan spænde bagpå istedet. Kører på en Honda
> Fireblade. Nogen der har nogle gode idéer?

Oxford Sports Panniers eller - Humpback Panniers.

http://www.oxprod.com/

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 16-05-05 18:17

rasmus laursen wrote:
> [...]
> efter en taske man kan spænde bagpå istedet. Kører på en Honda
> Fireblade. Nogen der har nogle gode idéer?

Så skal du have en speedpack.. De er geniale og til at betale
http://www.bags-connection.com/english/main.htm

Thore

Fra : TWL

Dato : 17-05-05 15:44

rasmus laursen wrote:
> [...]
> efter en taske man kan spænde bagpå istedet. Kører på en Honda
> Fireblade. Nogen der har nogle gode idéer?

Hej Rasmus

HELD rear-seat bag art. 4212
Bestillingsnr v/ Louis er 10025066

Hilsen Thomas