RF 400 vs. Bandit 600
Fra : Joachim Schmidt

Dato : 16-05-05 13:24

Er der nogen der ved lidt om disse maskiner. Hvad er deres styrker og
svagheder.

Vil gerne vide lidt om deres benzinforbrug, topfart, vægt, heste,
accelleration osv?

Håber der er nogle der kan være behjælpelige

/Thomas Rudbeck

Fra : Joachim Schmidt

Dato : 16-05-05 13:31

Tilføjelse

Bandit 400 er også inde i billedet, såd en vil jeg også gerne vide lidt om.
Har ca. 35-40000 kr at gøre godt med!!

Fra : Søren Lauridsen

Dato : 16-05-05 17:26

Joachim Schmidt <joachim.schmidtSLET@mail.dk> skrev:
>Er der nogen der ved lidt om disse
> [...]

Hejsa her er en side om Suzuki RF http://www.suzuki-rf.com/
Jeg har selv haft en RF400R og har aldrig haft problemer med den.
Den har startet hver gang og kørte rigtig godt.
Benzinøkonomi kender jeg ikke til, da jeg bare fylder på når der
mangler
banditterne kender jeg ikke noget til.
Hilsen Søren

Fra : Johan Vikkelsøe-Pede~

Dato : 18-05-05 17:21

Hejsa.
Kører selv en bandit 600, af første årgang(1996), den nærmer sig de 90000Km,
og kører stadig godt, er ikke død i det, men bruger lidt oie, når man
holder til den, gør alle cykler jo( 1/2-1L pr olieskift-6000km)

mener den vejer omkring de 200-215kg, og har 77Hk, , min er bygget lidt om,
med styr, hævet bag, sænket for, og andre fjedre end standart, da de
originale er ret bløde i det, går nemt i bund, så de 3500Kr for fjedre og
bagdæmper er en god investering.

Økonomisk set går min omkring 18-22Km/l, ved alm kørsel, har været oppe på
25 engang, og nede på 15, men det så kørsel derefter.
Har kommet større hoveddyser i min, pga åben potte, det kan varmt anbefales,
giver mere topeffekt, mærkbart, nu går den nemt 220 på nålen, før havde den
svært ved at nå de 200.

Har haft min i 5 år, kun ofret det affjedring, og så kronrørsleje, og
svingarmslejer( alt ialt ca 5500kr), resten kommer som på alle cykler, dæk
og kæde..

Min kan godt købes for penge, hvis der er en der er interesseret.
har profil på motorcykelgalleriet.. så kan i se billeder
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=2600

Men skriv, hvis der er andet du vil vide

MVH Johan