Kreta - Kalamaki
Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 16-05-05 11:38

Hej i gruppen !

Er der nogen her der har rejst med Falk Lauritsen til Kreta og boet i
Kalamaki på See Breeze, som ligger meget tæt på staranden. Som jeg har
opfattet det, er det et meget lille område uden ret mange restauranter
og lignende. Er det rigtigt og er man nødt til at bevæge sig langt for
at få et godt udvalg. Og hvordan er lejlighederne ?
På forhånd tak
Mogens

Fra : Hanne

Dato : 16-05-05 13:19

Hej
Jeg har ikke rejst med Falk Lauritsen og boet på Sea Breeze, men er gået
forbi på stranden og lidt rundt i området, da jeg har boet i nærheden et par
gange. Det er ganske rigtigt et ret lille område og jeg mener ikke, at der
er ret mange restauranter m.m. lige i nærheden. Kig evt. på dette link:
http://www.west-crete.info/kalamaki.htm

mvh
Hanne

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 16-05-05 13:33

On Mon, 16 May 2005 14:18:45 +0200, "Hanne" <hb@duerikke.dk> wrote:

>http://www.west-crete.info/kalamaki.htm

Ok - du skal have tak for linket.
Mogens

Fra : Esben

Dato : 16-05-05 16:10

"Hanne" <hb@duerikke.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> par gange. Det er ganske rigtigt et ret lille område og jeg mener ikke, at
> der er ret mange restauranter m.m. lige i nærheden. Kig evt. på dette

Det lyder rigtigt. Vi boede i nærheden (Daratso) for et par år siden, og tog
som regel ind til Chania om aftenen. Strandene er til gengæld fine der i
området.

--
Esben

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 16-05-05 16:23

>Det lyder rigtigt. Vi boede i nærheden (Daratso) for et par år siden, og tog
>som regel ind til Chania om aftenen. Strandene er til gengæld fine der i
>området.
Det lyder til, at vi skal bevæge os lidt ud for at få et større
restaurantudvalg - men vi har i bil i 3 dage og bus og Taxa er vist
rimeligt til at komme i nærheden af.
Hilsen Mogens