Nu kan man ikke engang blive gift, uden at~
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 16-05-05 09:05

Mvh Per
www.perbeer.dk - ingen Formel 1 videoer
Mindre end 7 GB video online

Fra : Basil

Dato : 16-05-05 09:46

Per Beer Hansen wrote:

Skal vi gætte på nogen perkere, selv om det ikke står der ?
Kai

Fra : Lars B

Dato : 16-05-05 09:49

"Basil" <Kunta@starmail.spam.co.za> skrev i en meddelelse

> Skal vi gætte på nogen perkere, selv om det ikke står der ?
> Kai

Jeg bryder mig ikke om det ord, men det kræver ikke mange af de grå for at
kunne regne ud, hvilken del af den danske befolkning som tror at de kan
slippe fra en bøde ved at flippe ud. Utroligt man kan være så dum.

Fra : Non-Desperado

Dato : 16-05-05 09:51

>Skal vi gætte på nogen perkere, selv om det ikke står der ?

I Tv-Avisen sagde de "nydanskere", så du har fuldstændig ret....
Og brudgommen kan fejre hvedebrødsdagene i arresten, da han blev
varetægtsfængslet i 3 uger.

Så ka' de lær' det.

--
Non-Desperado

Børnepornografi, Slagermusik og selvbestaltede
netbetjente burde meldes til politiet

Fra : Per O.

Dato : 16-05-05 13:07

"Non-Desperado" <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
skrev i en meddelelse news:ging81l9khldi6kmbs7inerjmvsq80m8n0@4ax.com...

> I Tv-Avisen sagde de "nydanskere", så du har fuldstændig ret....
> Og brudgommen kan fejre hvedebrødsdagene i arresten, da han blev
> varetægtsfængslet i 3 uger.

Jeg har nu mest ondt af den stakkels brud. Tænk at hun allerede på sin
bryllupsdag skal opleve sin nye ægtemand opføre sig som en total idiot ..
det lover jo ikke godt for fremtiden! På den anden side kan det kun gå
fremad for klaphatten!

Per O.
www.skaldepande.dk

P.S. Perkere er for mig de personer af udenlandsk herkomst som ikke
formår/ønsker at leve efter de regler som nu engang gælder i vores samfund,
men som i stedet vil leve efter de regler der gælder i andre lande (som de
alligevel ikke elsker så meget at de vil tilbage til dem). Når de er af
dansk afstamning hedder den slags klaphatte/idioter/lavtflyvende chimpanser
(find selv på flere).
Resten er danskere efter min bedste overbevisning og det uanset hudfarve!

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 16-05-05 13:54

"Per O." <digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> skrev i en meddelelse

---SNIP--
> Resten er danskere efter min bedste overbevisning og det uanset hudfarve!
Subscibe, jeg kender flere som er mere civiliseret end en gns."dansker". De
har formået at både tilpasse sig, og tage en bedre uddannelse end
flertallet- i mod alle odds. At kalde dem, eller grønthandlere,kioskejeren
som kan klare sig selv, perker, er rent jantelov.

Fra : Per O.

Dato : 17-05-05 19:32

> [...]
> flertallet- i mod alle odds. At kalde dem, eller grønthandlere,kioskejeren
> som kan klare sig selv, perker, er rent jantelov.

Jeg håber bestemt også det var det jeg gav udtryk for i mit indlæg

Per O.
www.skaldepande.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-05-05 09:57

Basil skriver:

> Skal vi gætte på nogen perkere, selv om det ikke står der ?

Grimt ord du bruger. Skal vi kalde dem "nydanskere" eller "med anden
etnisk oprindelse end dansk".

Utroligt at de såkaldte "nydanskere" ikke helt kan finde ud af, hvordan
man opfører sig i det danske samfund. Havde de advaret politiet så kunne
de måske have fået politieskorte, havde de sagt pænt undskyld til
betjentene, havde de måske sluppet med en advarsel....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Mikael L

Dato : 16-05-05 10:28

> Basil skriver:

> Grimt ord du bruger.

Nå, der er da ikke nogen der er i tvivl om hvem det er vi snakker om.

Skal vi kalde dem "nydanskere" eller "med anden
> etnisk oprindelse end dansk".

Hvorfor? Det er snart til at brække sig over den politiske korrekthed

Mikael

Fra : Peter Weis

Dato : 16-05-05 11:19

Mikael L wrote:

> Hvorfor? Det er snart til at brække sig over den politiske korrekthed

Det er generelt en god ide at undgå nedsættende ord når man omtaler
andre mennesker; især på skrift. Så bliver de lidt nemmere at få i tale.

mvh
Peter

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-05-05 11:49

Mikael L skriver:

> Hvorfor? Det er snart til at brække sig over den politiske korrekthed

Fordi du foretrækker at blive kaldet dansker og ikke "hvide sivn".

Dem der kalder dig det sidste, når du har kaldet dem noget "politisk
korrekt", er perkere og de har inet at gøre i dette land !

Fra : Ukendt

Dato : 16-05-05 12:18

> Dem der kalder dig det sidste, når du har kaldet dem noget "politisk
> korrekt", er perkere og de har inet at gøre i dette land !

Nemlig. Det er holdning der gør perker, ikke hudfarve.

Fra : Mikael L

Dato : 16-05-05 16:25

"Ivan [7100]" <ig(snabela)tunet.danmark> skrev i en meddelelse

> Nemlig. Det er holdning der gør perker, ikke hudfarve.

Præcis, derfor kan jeg heller ikke se hvorfor de typer der er omtalt i
artiklen skal omtales som andet end perkere.

Mikael

Fra : Ukendt

Dato : 16-05-05 12:15

> Skal vi kalde dem "nydanskere" eller "med anden
>
> Hvorfor? Det er snart til at brække sig over den politiske korrekthed

Og for at kunne tituleres nydansker skal der vel foreligge et ønske om at
BLIVE dansker. Deres opførsel og udtalelser er ikke ret overbevisende.

Fra : Henrik G Nielsen

Dato : 16-05-05 11:48

> Basil skriver:

> Grimt ord du bruger. Skal vi kalde dem "nydanskere" eller "med anden
> etnisk oprindelse end dansk".

Hvorfor må vi ikke kalde dem perkere jeg har stået og hørt at de kaldte
danskere for danskersvin, men det er måske kun rasiscme når det er os der
udtaler os.
Og ja her må man følge loven det er sgu ikke sjovt.

Mvh
Henrik

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-05-05 11:52

Henrik G Nielsen skriver:

> Hvorfor må vi ikke kalde dem perkere jeg har stået og hørt at de kaldte
> danskere for danskersvin, men det er måske kun rasiscme når det er os der
> udtaler os.

Vrøvl

Jeg kender en del "nydanskere" der ikke kalder os for danskersvin. De er
for det første af god opdragelse og har lært at begå sig i det danske
samfund. Desuden ville de næppe have det arbejde de har, hvis de brugte
sådanne ord overfor os andre.

Lad være med at skære alle over en kam !

Læs evt også mit svar til Mikael L.

Fra : den ægte fotomand

Dato : 16-05-05 12:07

--
Billeder skal ses i en ramme på væggen og ikke på en skærm!!!
> Basil skriver:

> Grimt ord du bruger. Skal vi kalde dem "nydanskere" eller "med anden
> etnisk oprindelse end dansk".

De kan vel næppe kaldes danskere, hvis ikke de har dansk statsborgerskab?

Og sjov måde og opleve sin bryllupsnat på. Især for en indvandre mand

Mvh Per

Fra : Thomas H.

Dato : 16-05-05 12:58

> Grimt ord du bruger. Skal vi kalde dem "nydanskere"

Sjovt, jeg synes faktisk det er mere grimt, og en direkte hån mod danskere,
at kalde folk med den slags opførsel, noget som helst der har med ordet
"dansk" at gøre!
De er og bliver ALRDIG danskere, og dermed heller aldrig nydanskere, så
længe deres mentalitet er 4000 km herfra, og så er hudfarven total
ligegyldig.

Fra : Martin Bak

Dato : 16-05-05 13:22

"Thomas H." <thhedkFjernDetteForPokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> De er og bliver ALRDIG danskere, og dermed heller aldrig nydanskere, så
> længe deres mentalitet er 4000 km herfra, og så er hudfarven total

Hvilken sørgelig men desværre ret udbredt misforståelse, at disse menneskers
utilpassethed og uacceptable adfærd, har nogetsomhelst med deres geografiske
oprindelse at gøre.. Tror i virkelig, at man i tyrkiet, Iran, Irak, Bosnien
eller et hvilket som helst andet land de måtte komme fra, som udgangspunkt
har en mentalitet der gør at anarkiet og lovløsheden skal herske?.. Som med
så mange andre mennesker, også danskere, rockere f.eks., er det i højere
grad en livslang udstødelse af samfundet og følelse af ikke at være en del
af, eller få lov til at være en del af samfundet der gør, at alternative
normer får lov til at blomstre. *suk*

Martin

Fra : Thomas H.

Dato : 16-05-05 13:37

"Martin Bak" <m_bak@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> følelse af ikke at være en del af, eller få lov til at være en del af
> samfundet der gør, at alternative normer får lov til at blomstre. *suk*

Jeg er sådan set fløjtende ligeglad hvorfor de er sådan, danskere er de bare
ikke, og jeg synes de skulle smutte tilbage hvor de kom fra, så dem der
sagtens kan opføre sig normalt kan blive accepteret.
De føler sig ikke velkomne, derfor smadrer de folk ....eller var det
omvendt? Hvad kom først, hønen eller ægget?

Fra : Ukendt

Dato : 16-05-05 14:04

> [...]
> følelse af ikke at være en del af, eller få lov til at være en del af
> samfundet der gør, at alternative normer får lov til at blomstre. *suk*

Ok så det er samfundets skyld?

Kan kun tilslutte mig ordet perker, om ALLE der ikke kan finde ud af hvordan
man opfører sig, i et land hvor man uanset hvad, er gæst omend for livstid
for nogen.

Fra : Peter Weis

Dato : 16-05-05 13:44

Thomas H. wrote:

> Sjovt, jeg synes faktisk det er mere grimt, og en direkte hån mod danskere,
> at kalde folk med den slags opførsel, noget som helst der har med ordet
> "dansk" at gøre!

Du har vist en meget romantisk opfattelse af begrebet "dansk".

Peter

Fra : Henrik B.

Dato : 16-05-05 19:15

"Thomas H." <thhedkFjernDetteForPokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> De er og bliver ALRDIG danskere, og dermed heller aldrig nydanskere, så
> længe deres mentalitet er 4000 km herfra, og så er hudfarven total

Og 4000 år i udvikling...

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 18-05-05 14:06

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> [...]
> de måske have fået politieskorte, havde de sagt pænt undskyld til
> betjentene, havde de måske sluppet med en advarsel....

Enig .. men du skære jo selv alle såkaldte "nydanskere" over en kam i
dit indlæg. Sikkert ikke tilsigtet .. Der er nydanskere og så er der
perkere .. de sidste udgør heldivis kun en brøkdel af de førstnævnte.

/Jan

Fra : Karsten Andersen

Dato : 16-05-05 10:28

Mon, 16 May 2005 10:04:59 +0200, skrev Per Beer Hansen, på 9 linier, i
<8uYhe.35$xU.1@news.get2net.dk>, :

>http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=293489

Ja man må sgu ikke noget for politiet.
Ikke engang slå græsset i byens rundkørsel på sin polterabend

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Uffe Ravn

Dato : 16-05-05 23:07

"Karsten Andersen" <karsten@jyde.dk> skrev

> Ja man må sgu ikke noget for politiet.
> Ikke engang slå græsset i byens rundkørsel på sin polterabend

Det lyder som om du har forsøgt?

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Karsten Andersen

Dato : 17-05-05 15:41

Tue, 17 May 2005 00:07:05 +0200, skrev Uffe Ravn, på 11 linier, i
<42891984$0$176$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, :

>"Karsten Andersen" <karsten@jyde.dk> skrev

>Det lyder som om du har forsøgt?

Næ hørte bare nogle gjorde for nyeligt

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Uffe Ravn

Dato : 17-05-05 23:17

"Karsten Andersen" <karsten@jyde.dk> skrev

> Næ hørte bare nogle gjorde for nyeligt

Hvilket drivmiddel blev anvendt?

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 18-05-05 13:46

> Hvilket drivmiddel blev anvendt?

Dumt spørgsmål.

Øl, selvfølgelig, hvad ellers

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Karsten Andersen

Dato : 18-05-05 15:40

Wed, 18 May 2005 14:46:10 +0200, skrev Uffe Bærentsen, på 17 linier, i
<428b3915$0$306$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, :

>"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev i en meddelelse

>Dumt spørgsmål.
>
>Øl, selvfølgelig, hvad ellers