Speedfight 2 original reservedele.... hvor~
Fra : C.C

Dato : 16-05-05 05:43

Hej NG !

Nu har jeg snart støvet alle de danske scootersider igennem for at finde en
original variator til min Speedfight 2 LCE. Men alt jeg finder, er tun
udstyr, fordi det sælger bedre og ikke mindst rykker nogle flere skillinger
ud af de unges bukselommer. Dobbelt moralen er stor her i lille Dannevang.
Man må godt sælge, til bane selvfølgeligvis. Hvor mange tror på den......OG
SÅ DEN FORBANDEDE LARM.... jeg har selv en søn, med sådan en maskine der
larmer. Jeg har prøvet på alle måder, at forklare ham, at det ikke er larmen
der får scooteren til at køre stærkt. Men forgæves, " Det lyder fedt " Det
næste er strøget pga cencur. Men hvis der er nogen her inde som ved hvor man
køber sådan en original variator til Speedfight 2, og en pris måske. Gerne
i det nordjyske, men ingen betingelse.

Mvh

C.C

Fra : Hekto

Dato : 16-05-05 07:45

In article <428824c7$0$168$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
carsten.christoffersen@pc.dk says...

> [...]
> køber sådan en original variator til Speedfight 2, og en pris måske. Gerne

'Støj-HK' rykker bare for vildt! Det gir' 10HK mere, når den larmer!
..... NOT!

HVorfor år du ikke bare ned hos Peugeot, eller en forhandler, og køber
en original vario???? Den koster nemlig det samme som de andre!
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Bent The Nighthawk

Dato : 16-05-05 11:15

"C.C" <carsten.christoffersen@pc.dk> wrote in

> [...]
> hvor man køber sådan en original variator til Speedfight 2, og en
> pris måske. Gerne i det nordjyske, men ingen betingelse.

Har du prøvet Michael nede i ScooterLand på /Gøteborgvej 6 i Aalborg?

De kan også skaffe originale stumper.

(Butikken ligner et tun-mekka, men de har også originale dele - da de
ofte renoverer og sælger brugte maskiner, og de skal i sagens natur -
være lovlige).

Scooterland
Gøteborgvej 6
9200 Aalborg Sv
Tlf: 98 18 99 64

Ejeren hedder Michael - han er til at tale med. Der står en ung gut i
butikken som oftest svarer telefonen, han er ..øh.. knap så skarp at tale
med

Mvh
/Bent

Fra : Brian A.

Dato : 16-05-05 11:44

"Bent The Nighthawk" <nighthawk9400@REMOVEMEyahoo.dk> skrev i en
meddelelse
> [...]
>
> Ejeren hedder Michael - han er til at tale med. Der står en ung gut i
> butikken som oftest svarer telefonen, han er ..øh.. knap så skarp at

LOL! Du skrev det, jeg tænkte det :)

Den har indtil videre sparet mig for at få 12585 spam-mails.
Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : C.C

Dato : 17-05-05 04:57

Jeg takker for svarene.