Fedt Marble Madness remake
Fra : Sune Salminen

Dato : 16-05-05 04:17

Her: http://www.lucaelia.com/games.php

Det er bare lækkert.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk
[Remove the monkey to send mail]

Fra : Laziter [9440]

Dato : 16-05-05 12:15

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse
news:42881065$0$67262$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Her: http://www.lucaelia.com/games.php
>
> Det er bare lækkert.

Ser jo bare rigtigt godt ud, nostalgi for alle.. øhh.. pengene?

Sune:
Hvad angår spil, emulatorer og den slags har Gud ikke placeret hovedet på
din krop forgæves.
På et eller andet plan ligger du og Gud og konkurrerer om førstepladsen, så
hvis du vil tage føringen synes jeg at du skulle klaske en HP sammen omkring
din viden om spil.
Det kunne jo være en fin "lille" portal til den store spil-verden med links
til emulatorer, remakes og al den slags.
Dertil kommer så de nyheder du opsnuser, de kunne jo passende være på
forsiden (vistnok standard med nyheder ).

Ja jeg er sgu godt nok facineret af din viden, det er jo næsten ligegyldigt
hvilket spil man søger så har du lige et svar parat.
Fås der plakater med dig? *GG*

Nå, nu jeg alligevel er igang..
Kunne du så ikke lave et godt indlæg med en god flok links til nogle fede
remakes, jeg mangler lidt nyt gammelt at spille men kan sgutte lige komme på
noget..
Såeh.. Please?

Mvh
Benjamin

Fra : Sune Salminen

Dato : 16-05-05 17:13

Laziter [9440] wrote:

> Ser jo bare rigtigt godt ud, nostalgi for alle.. øhh.. pengene?

Gratis glæder!

> Sune:
> Hvad angår spil, emulatorer og den slags har Gud ikke placeret
> hovedet på din krop forgæves.

Jeg ville gerne bytte det hele væk hvis jeg kunne blive studiemusiker i
L.A. i 70'erne.

> [...]
> Dertil kommer så de nyheder du opsnuser, de kunne jo passende være på
> forsiden (vistnok standard med nyheder ).

*rødme*

Jeg har tænkt på det før i tiden, men jeg blev enig med mig selv om at
det ville tage for meget af min tid at holde sådan en side kørende. Der
er jo også så mange gode sider og forums allerede hvor jeg selv læser om
de ting og 'stjæler' de links jeg poster herinde en gang i mellem.

> Ja jeg er sgu godt nok facineret af din viden, det er jo næsten
> ligegyldigt hvilket spil man søger så har du lige et svar parat.
> Fås der plakater med dig? *GG*

lmfao, jeg kan sende dig et digitalfoto!

Jeg ved mest om arcadespil fra 80'erne og lidt om Amiga, Spectrum og
C64. Ikke ret meget om nye spil.

> [...]
> Kunne du så ikke lave et godt indlæg med en god flok links til nogle
> fede remakes, jeg mangler lidt nyt gammelt at spille men kan sgutte

Jeg kan se hvad jeg kan grave op, men jeg tror nok du kender nogle af de
her allerede.

http://www.classicgaming.com/ kigger jeg på en gang imellem.
http://retrospec.sgn.net/ - Retrospec huser bl.a. det fantastiske remake
af Head Over Heels.
http://www.retroblast.com/ Kevin Steele laver (video) reviews af
forskellige interessante ting, også spil.
http://remakeszone.com/?lng=english spansk site der bliver opdateret
ofte - check remaket af Pyjamarama ud.
http://leonard.oxg.free.fr/rick32/rick32.html Rick Dangerous og Turrican
(rart hvis din gamle computer ikke er hurtig nok til at køre en Amiga
emulator)
http://www.planetflibble.com/blitz/ Bruce Lee remake og en god links
sektion
http://titan042.free.fr/ Fransk remake af Shadow Of The Beast i både old
skool og deluxe udgaver!
http://www.cinemaware.com/vault.asp Cinemaware har lagt alle deres gamle
spil ud til fri download, til alle platforme de udkom på. Rocket Ranger,
juhuuuu! Prøv det prøv det
http://www.iancgbell.clara.net/elite/ Ian Bell's side om klassikeren
Elite
http://apidya.vg-network.com/ remake af Amiga klassikeren Apidya
www.retrogames.com checker jeg næsten hver dag.

Så der var lidt at gå i gang med der. God fornøjelse Benjamin, og tak

-Sune

Fra : Sune Salminen

Dato : 22-05-05 23:34

Et remake af det legendariske shoot 'em up, Wings of Fury:
http://members.home.nl/edwinbos/

Se iøvrigt Home Of The Underdogs' "fanmade remakes" sektion.
http://www.the-underdogs.org/collect.php?name=Fanmade+Remakes

-Sune

Fra : MuLLe

Dato : 23-05-05 00:06

"Sune Salminen" wrote
> Et remake af det legendariske shoot 'em up, Wings of Fury:
> http://members.home.nl/edwinbos/
Det var bare mit total ynglings spil længe....

1000 tak for det, det rykker sku'

Mange hilsner Morten

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 27-05-05 22:19