Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotoforretninger i Chicago og NY
Fra : Morten Bennedsen

Dato : 15-05-05 21:31

Jeg står og skal tre uger til Chicago og ville benytte tiden til at
kigge på et objektiv eller to. er der nogen der kan anbefale en eller
to gode fotobutikker der? jeg ville også gerne høre hvor de gode
butikker i NY er, har før været i J&R, men er der bedre butikker mht.
udvalg og priser.
Morten Bennedsen

Fra : Peter Bjoern

Dato : 16-05-05 09:39

On 15 May 2005 13:30:34 -0700, mb.eco@cbs.dk (Morten Bennedsen) wrote in
dk.fritid.foto:

>Jeg ville også gerne høre hvor de gode
>butikker i NY er, har før været i J&R, men er der bedre butikker mht.
>udvalg og priser.

Hej Morten

Så kommer du nok ikke uden om :

http://www.bhphotovideo.com/

En kæmpe butik med et enormt udvalg og et godt rygte.

Med venlig hilsen

Peter

Fra : Morten S Hansen

Dato : 19-05-05 11:22

"Peter Bjoern" <PeterNOSPAM@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Så kommer du nok ikke uden om :
>
> http://www.bhphotovideo.com/
>
> En kæmpe butik med et enormt udvalg og et godt rygte.

Kan klart anbefale B&H (ovenståendende) - men har også gode arfaringer med
J&R.

Desunden er der "17th. street photo supply", også i NYC, som er autoriseret
Olympus forhandler. De var i mit tilfælde de billigste (mærkevare
mp3afspiller). Det er primært et internetshop men de har en forretning på
3.sal (lidt svært at finde). www.17photo.com

mvh Morten