Mødested SAKSKØBING TORV7HOTEL
Fra : JENS FOGH

Dato : 31-05-01 01:06

HUSKat der på søndag d.3/6 er mødested på Sakskøbing torv/hotel fra
kl.12.00. Dørene på hotellet vil være åbne for alle interesserede
motorcyklister, Tag og mød op og støt dette arrangement så vi fremover kan
holde dette træfpunkt i live, for os mcer på Lolland og selvfølgelig gæster
fra nord fra .
Arrangementet kom desværre ikke med i Touring Nyt denne gang p.g.a. nogle
tekniske problemer.
Hilsen arrangør gruppen Ernst 54939411 og Jens 24251888

Fra : Bo Thomsen

Dato : 31-05-01 12:37

hej hej
> HUSKat der på søndag d.3/6 er mødested på Sakskøbing >torv/hotel fra
jeg håber på at komme
hvor mange har du hørt fra?

Bo Thomsen
vfr750f-g - til salg
bbt@worldonline.dk

Fra : J. Ewerty K.

Dato : 31-05-01 21:39

Hej

Som lollik med bopæl i det Københavnske HÅBER jeg virkelig på at
vejret arter sig, så vil jeg da tøffe ned til mit elskede flade Lolland, man
kunne
jo risikere at møde nogle fra "gamle" dage
MVH
JEK

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 01-06-01 07:29

J. Ewerty K. <jek@city.dk> skrev i en
> [...]
man
> kunne
> jo risikere at møde nogle fra "gamle" dage

Hej Jane.

Så kommer du ikke på Klemmen ?

--
Hilsen
Dennis Pedersen ( Der syntes at det er dumt at det er samme Søndag, som på

Fra : Bo Thomsen

Dato : 01-06-01 10:54

> Dennis Pedersen ( Der syntes at det er dumt at det er samme Søndag, som på
> klemmen :-/ )

jo men det ville da være lækkert for os på lolland hvis vi ikke skulle køre
120km ( det meste på motorvej og landevej ) for at sige mødes med andre, det
ville være lækkert med et møde sted omkring/på lolland
mvh
Bo Thomsen, vestlland
vfr750f-g - til salg
bbt@worldonline.dk

Fra : Niels S.

Dato : 01-06-01 11:08

Bo Thomsen skrev

> [...]
det
> ville være lækkert med et møde sted omkring/på lolland

Dennis har i mine øjne lidt ret. Det er da dumt at konkurrere når der er
plads til feks. at placere det på den anden eller sidste søndag i måneden.
Havde det været tilfældet kunne jeg da godt finde på at køre til Sakskøbing
for at deltage, og jeg er også stedkendt nok til at finde alternative ruter
der er mere ophidsende end motorvejen. Men nu bliver det nok kun til et
enkelt visit for nysgerrighedens skyld og derefter til Klemmetur for resten
af gangene.

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Bo Thomsen

Dato : 01-06-01 12:06

> Dennis har i mine øjne lidt ret. Det er da dumt at konkurrere når >der er
plads til feks. at placere det på den anden eller sidste søndag >i måneden

det har du da ret i, så må de der mødes på søndag se om de kan blive enige i
at rykke dagen.

Bo Thomsen
vfr750f-g - til salg
bbt@worldonline.dk

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 01-06-01 14:16

Bo Thomsen <bbt@worldonline.dk> skrev i en

> [...]
det
> ville være lækkert med et møde sted omkring/på lolland

Det kan jeg sagtens forstå, men der kommer nok ikke ret mange fra det "midt
sjællandske" når det er samme week end som klemmen :-/.

Så har du ikke været på klemmen , pga. strækningen ?

Personligt syntes jeg at det var en skam at der kom et andet værts par på
Keisergaarden, det var et af mine foretrukne Søndags møde stæder.

--
Hilsen
Dennis Pedersen ( Haslev )

Fra : Bo Thomsen

Dato : 02-06-01 13:31

> Så har du ikke været på klemmen , pga. strækningen ?

nej, ( kun en hverdag med regnvejr )jeg pendler tit mellem kbh og nakskov,
så det kniver lidt med at sætte sig op og køre så lang alene igen - men hvis
jeg kan finde nogle at følges med fra lolland så kan det da være jeg dukker
op.
mvh
bo thomsen

Fra : J. Ewerty K.

Dato : 02-06-01 14:07

Hmmm da jeg fik gennemgået min kalender, opdagede jeg til
min rædsel at det er samme søndag som Malerklemmen, ikke
smart - som Dennis så rigtig skriver er der stadigvæk 2 søndage at
tage nåååååå nej efter at have læst MC touringnyt er der forslået
nyt sted i Kalundborg 4 søndag i mdr. så Lolland op på mærkerne
og skynd jer at ændre det il 2 søndag i mdr. JAHU så har vi noget
at køre efter ALLE søndage
1. søndag - Malerklemmen
2. søndag - Sakskøbing, Lolland
3. søndag - Stevns
4 søndag - Kalundborg
nu begynder det sku da at ligne noget, håber søndagene ser ud som
her i hvert fald til næste år.
Mange MC hilsner
JEK

Fra : Bo Thomsen

Dato : 03-06-01 14:45

> [...]
> 3. søndag - Stevns
> 4 søndag - Kalundborg
> nu begynder det sku da at ligne noget, håber søndagene ser ud som

det er hermed ændret kan jeg bekræfte. jeg var i sakskøbing i dag
vi var 6-8 mc'er.
der er nok ikk noget på søndag men om en måned ( + en uge ) så er der nok
igen.
mvh
Bo Thomsen
vfr750f-g - til salg