Skærme
Fijala 3554
Dell 1905FP - problemer med USB
Fra : Ukendt

Dato : 15-05-05 20:49

Hej med jer

Jeg har købt en 19" Dell for nylig og er rigtig godt tilfreds. Specielt
er det fedt med pivot, hvilket min 17" ikke havde (og jeg nu ikke aner,
hvordan jeg skulle leve uden).

Jeg har dog dét problem, at min maskine hænger under opstart. Fjerner
jeg én enhed fra skærmens usb-porte (der er sat to til pt.) kan den
starte op uden problemer og nemt finde enheden når jeg sætter den i i
windows-mode.
Nogen der har et bud på, hvad der er galt - er det mit bundkort der ikke
kan håndtere to enheder på samme usb i opstart? (det ville jo være fjollet)

Tak

Niels