Forsikring på bil...
Fra : Ukendt

Dato : 15-05-05 19:38

Hej....

jeg har i de sidste næsten 2 år haft en forsikring genne mit gamle arbejde
på min bil hvor jeg fik en del rabat... jeg blev fyret i januar i år og
ringede efterfølgende til forsikringsselskabet og sagde at jeg ikke længere
kunne modtage denne rabat da jeg ikke var i firmaet mere det var helt i
orden manden i forsikringsselskabet regnede lidt på det og sagde at jeg ikke
skulle bekymre mig for det jeg ville falde i år ville udligne rabetten så
jeg bare kom til at betale det samme i år som sidste år dvs at jeg ikke
falder....

jkeg har idag med posten modtaget et brev om at jeg falder i pris i år og
der står at jeg stadigvæk er med i den rabatordning fra mit gamle firma,
skal jeg ringe endnu engang og sige til dem at jeg ikke er i firmaet mere
eller skal jeg lade som ingenting ???? hvad ville i gøre??

Anders

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 15-05-05 19:39

"Anders E. Larsen" skriver:

> [...]
> skal jeg ringe endnu engang og sige til dem at jeg ikke er i firmaet mere
> eller skal jeg lade som ingenting ???? hvad ville i gøre??

Glemme det helt og holdent, hvis du har fortalt at du ikke er i firmaet
længere så....

For øvrigt er de der "firmarabatter" sjældent noget at skrive hjem om.
JEg er hos Vestas, min kone hos Eurofins, gennem beggei firmaer kan vi
får rabat hos forsikringsselskaber. Men det er allaigevel bedre
/billigere for os at have Nykredit/Østifterne som forsikringsselskab.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 15-05-05 19:48

Anders E. Larsen wrote:
> [...]
> gamle firma, skal jeg ringe endnu engang og sige til dem at jeg ikke
> er i firmaet mere eller skal jeg lade som ingenting ???? hvad ville i

Lade som ingenting...

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Offroadudstyr samt alarmer o. lign

Fra : Ukendt

Dato : 15-05-05 20:00

hej...

ok kan der ikke ske noget altså jeg mener hvis jeg jeg nu kommer ud for en
ulykke kan det så ske at de ikke vil dække???

og ja den rabat er ikke så stor i annocen på arbejdet skrev de op til 25%
men jeg fik kun 10% !?!?

Anders
meddelelse news:42879971$0$79454$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : Henning

Dato : 15-05-05 20:27

> [...]
>skal jeg ringe endnu engang og sige til dem at jeg ikke er i firmaet mere
>eller skal jeg lade som ingenting ???? hvad ville i gøre??

Kontakte selskabet og få rettet fejlen. Det vi lvære så ærgerligt at
få afvist en skade, fordi du ikke længere opfylder betingelserne!

P.S: Jeg kører selv med firma-aftale. Som ikke-elite bilist i Kbh
villle det koste ~20.000,- om året for en ny Mazda6, pga. firmaaftale
får jeg den til 9.000,-. Så nogle gange kan det betale sig!

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 16-05-05 09:39

On Sun, 15 May 2005 20:38:00 +0200, "Anders E. Larsen" <ae(snabel
a)aab-net.dk> wrote:

> [...]
>skal jeg ringe endnu engang og sige til dem at jeg ikke er i firmaet mere
>eller skal jeg lade som ingenting ???? hvad ville i gøre??

Ring til forsikrings selskabet og få bragt det iorden - specielt hvis
det er små penge det drejer sig om.

Den dag de ikke vil slippe kassen fordi du ikke opfylder kravene (læs
rabatordningen) vil du ærge dig gul og grøn.

Pres dem eventuelt lidt - hvis du har alle forsikringer i selskabet må
de jo være intersseret i at beholde dig - og derfor give dig en rigtig
pris.
Ulrik
Ford Focus C-Max
http://www.blackend.dk/focus.htm