Bilmærker i gruppen
Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 15-05-05 19:16

Nu har jeg fulgt lidt med her i gruppen. Der diskuteres livligt VAG
biler, PSA biler, Fiats, Toyotaer, Mercedesvogne, BMW's, "billigbiler",
svenskere osv.

Men, hvad med Mitsubishi, Nissan og Rover, hvor er de henne ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 15-05-05 19:23

> Nu har jeg fulgt lidt med her i gruppen. Der diskuteres livligt VAG
> biler, PSA biler, Fiats, Toyotaer, Mercedesvogne, BMW's, "billigbiler",
> svenskere osv.

BMW´s "billigbiler" er det sådan en 540i som Thomas har spurgt til?

> Men, hvad med Mitsubishi, Nissan og Rover, hvor er de henne ?

De dukker da også op med jævne mellemrum.

> Klaus

Dannie
BMW 535i fra 89, som da var billig, men det har den ikke altid været

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 15-05-05 19:24

Dannie skriver:

> BMW´s "billigbiler" er det sådan en 540i som Thomas har spurgt til?

Nej, læg mærke til kommaet mellem BMW's og "billigbiler", med
billigbiler menes koreanere og lige der sælges billigt.

> De dukker da også op med jævne mellemrum.

Jeg ser sjældent nogen anbefale eksempelvis en Nissan, eller en Rover,
når det drejer sig om brugt/nyvognskøb....

> BMW 535i fra 89, som da var billig, men det har den ikke altid været

Jo tak.
Klaus i en Golf V fro 04 der måske bliver billig
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 15-05-05 19:41

> Nej, læg mærke til kommaet mellem BMW's og "billigbiler", med
> billigbiler menes koreanere og lige der sælges billigt.

Jeg havde ikke lige set det komma

fortsat god aften.

Dannie

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 15-05-05 19:45

Dannie skriver:

> Jeg havde ikke lige set det komma

Det kan jeg regne ud....

> fortsat god aften.

Tak og i lige måde

Fra : BJ

Dato : 15-05-05 19:49

KLIP

> Klaus i en Golf V fro 04 der måske bliver billig

Det gør den helt sikkert...;)

--
Bjørn J.
i en Nissan Silvia 2.0I 16V fra 1984 (med jævne mellemrum)

Fra : Peter Weis

Dato : 16-05-05 10:54

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Nej, læg mærke til kommaet mellem BMW's og "billigbiler", med
> billigbiler menes koreanere og lige der sælges billigt.

Joeh, men når der står to konfliktende tegn, apostroffen og kommaet, så
bliver man jo nødt til at gætte

mvh
Peter

Fra : Lars Jensen

Dato : 15-05-05 19:57

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Nu har jeg fulgt lidt med her i gruppen. Der diskuteres livligt VAG
> biler, PSA biler, Fiats, Toyotaer, Mercedesvogne, BMW's, "billigbiler",
> svenskere osv.
>
> Men, hvad med Rover

Den blev solgt - til fordel for min Mazda 6.... det har jeg ikke
fortrudt, selv om Roveren var en dejlig vogn.

Desværre har de første måneder at ejerskabet af 6'eren budt på et par
irriterende småting, som ikke har med selve bilen at gøre, men sne og
stenslag...

> Klaus

Lars B

Fra : Brian

Dato : 15-05-05 22:08

Hejsa!

Lars Jensen skrev:

> Desværre har de første måneder at ejerskabet af 6'eren budt på et par
> irriterende småting, som ikke har med selve bilen at gøre, men sne og
> stenslag...

Var der ikke også noget med en mindre heldig "køre-baglæns-øvelse" ?

/Brian

Fra : Lars Jensen

Dato : 23-05-05 18:23

Brian wrote:
> Hejsa!

> Var der ikke også noget med en mindre heldig "køre-baglæns-øvelse" ?

Hehe, det var på grund af sne - jo....

> /Brian

Lars B

Fra : Q

Dato : 16-05-05 00:10

> [...]
> svenskere osv.
>
> Men, hvad med Mitsubishi, Nissan og Rover, hvor er de henne ?

Toyota Hiace for mit vedkommende.. Eneste styling der er foretaget er en
læsserampe i alu-dørkplade + selvf. CD/MP3 afspiller ( Jeg ved ikke med jer
andre, men jeg har altså ikke nogen båndoptager derhjemme mere )..

Min kammerat har dog en ældre Nissan, som I sikkert kan finde hos huggeren
om et par måneder når den skal til syn ( det var mere held end forstand at
den røg gennem syn sidste gang )..

/peter

Fra : Ukendt

Dato : 16-05-05 10:13

> [...]
> svenskere osv.
>
> Men, hvad med Mitsubishi, Nissan og Rover, hvor er de henne ?

Har lige skiftet vores gamle Ford Sierra ud, med en Mitubishi Lancer fra
1992.
Det er den nyeste bil vi har haft indtil videre. Det er dog tilfældigt, at
det blev en Mitubishi. Min svoger forhandler biler, og det var lige hvad han
havde stående af biler, i den billige ende. Håber så på, at der ikke skal
repareres lige så meget på den, som der skulle på Sierraen....

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Ukendt

Dato : 16-05-05 14:59

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message
> [...]
> svenskere osv.
>
> Men, hvad med Mitsubishi, Nissan og Rover, hvor er de henne ?

Rover er jo lukket så det er ikke ligefrem betryggende at vide hvor længe
man kan få reservedele til dem.

--
Tom

Fra : Kate

Dato : 21-05-05 09:08

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in

> Nissan

Hos kvinderne?
Jeg har en Nissan Micra, men ingen forstand på biler. Læser mest
herinde for at få *lidt* mere viden. Måske mænd ikke indrømmer at have
eller har Nissan, i hvert fald ikke en lille af slagsen
Iøvrigt ville jeg ikke tøve med at anbefale netop Micra'en, de 3 jeg
har haft har jeg været rigtigt glad for. Måske ikke en sprinter, men
god og stabil.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.