Det blev en Mitsubishi - Men hvordan med r~
Fra : Casper Nielsen

Dato : 15-05-05 16:33

Hej NG,

Så blev lillemor og jeg enige om en bil, og den er nu købt og under
klargøring. Vi satte os på een af de ikke så tit udbudte Mitsubishi
Space-Runners, fordi den giver os alt det vi gerne vil have: Plads til
hund, kone, barn og barnevogn.

Nu melder det næste spørgsmål sig så - ikke fordi der er behov for det
nu, men det kunne jo hurtigt opstå: Jeg agter på ingen måde at betale
vanlig Mitsubishi-pris for mine reservedele - men synes ikke at jeg kan
finde stumer til f.eks. karosseri hos hverken T. Hansen eller Højer.

Derfor spørger jeg nu: Er det mig der er stæreblind, eller skal jeg
kigge et helt 3. sted for at finde karosseri-dele til min nye Space-Runner?

Med venlig hilsen

Casper Nielsen,
Greve

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 15-05-05 17:08

"Casper Nielsen" <chn4000@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Så blev lillemor og jeg enige om en bil, og den er nu købt og under
> klargøring. Vi satte os på een af de ikke så tit udbudte Mitsubishi
> Space-Runners,

Held&lykke med nyanskaffelsen, fuld tilfredshed eller pengene er spildt ;)).
Nu er Mitsu. ikke ligefrem kendt for billige,lettilgængelige reservedele,
men et bud: http://www.nvautodele.dk/shop/index.htm

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 15-05-05 17:22

> [...]
>
> Held&lykke med nyanskaffelsen, fuld tilfredshed eller pengene er spildt
> ;)). Nu er Mitsu. ikke ligefrem kendt for billige,lettilgængelige
BTW Biltema gør også i stumper til den, så I er ikke helt lost :)).