Klinker pris ?
Fra : Henrik Madsen

Dato : 15-05-05 14:54

hej

Under noget oprydningsarbejde er jeg faldet over ca 15 kvadratmeter
fliser i kasser, jeg aner ikke om de er noget værd og jeg kan ikke
rigtigt finde noget om dem på nettet.. (De er helt nye, har aldrig
været monteret)...

På kassen står der bl.a.

Dimensioner 15 * 15 - 6" * 6"

Ariostea percellanato made in italy

1a Scelta

Homogeneous fully vitrified porcelain stoneware at 1300 degrees
celcius.

15 * 15 TEXAS 8,2mm STRUT P.D.D

Nogen der ved om sådan nogle sten er penge værd eller om de bare skal
køres til nærmeste losseplads ?

Henrik

Fra : Thomas Strandvig

Dato : 15-05-05 19:18

Hvilken farve, hvor i landet, foto?
Mvh Thomas Strandvig

Fra : Henrik Madsen

Dato : 15-05-05 20:09

On Sun, 15 May 2005 20:18:18 +0200, "Thomas Strandvig"
<thomas@strandvig.dk> wrote:

>Hvilken farve, hvor i landet, foto?

Nordjylland og jeg har taget et par billeder så man kan se farve og
størrelse samt et hvor man kan se overfladen.

Men bare lige for at slå det fast, det er en forespørgsel om hvor
meget de måske kunne være værd, ikke en salgsannonce, hvis jeg finder
ud af de er penge værd skal jeg nok smide en annonce i køb/salg
sektionen.

billederne kan ses på:

http://217.157.194.50/klinke1.jpg
http://217.157.194.50/klinke2.jpg

"mønstret" på billede 2 er lidt forhøjet og de er ru, vi har faktisk
lagt en smule af dem på vores trappe udendørs og de er rimeligt
skridsikre selv i dårligt vejr.

Henrik