Forsikringstilbud på VW polo 1.3 1985
Fra : Michael Kristensen

Dato : 15-05-05 10:41

Hej NG

Jeg har modtaget følgende tilbud på ansvar fra mit forsikringsselskab til
min kommende bil, en Polo 1.3 fra 1985:

2889 kr helårlig med 2230 kr. i selvrisiko

Jeg er 26 år, bor i Århus N, har kørt MC i 5 år skadefri, har
indbo+ulykke+MC-forsikring hos dem i forvejen.

Er det en fair pris, eller skal jeg begynde at indsamle tilbud fra andre?

vh
Michael Kristensen

Fra : KNT

Dato : 15-05-05 12:09

Det lyder ekseptionelt billigt. Er det inklusive kasko?

Knud

Fra : Ukendt

Dato : 15-05-05 13:20

til

> Det lyder ekseptionelt billigt. Er det inklusive kasko?

Ansvar skriver han og prisen synes jeg da er meget god for en
ansvarsforsikring.
Jeg skulle næsten give det dobbelte i København.

Mvh. Allan

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 15-05-05 14:24

Allan Møller skrev:

> Ansvar skriver han og prisen synes jeg da er meget god for en
> ansvarsforsikring.

Hvor kommer ordet "selvrisiko" så ind i billedet :(

--
Lars Fragstrup

Fra : Michael Kristensen

Dato : 15-05-05 15:38

> Hvor kommer ordet "selvrisiko" så ind i billedet :(

Hvis jeg laver skade på en anden bil på 10000 kr, skal jeg selv betale de
første 2230, mens forsikringsselskabet betaler de sidste 7770 kr.

Har du ingen selvrisiko på din ansvarforsikring?

vh
Michael Kristensen

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 15-05-05 15:47

Michael Kristensen skrev:

> Hvis jeg laver skade på en anden bil på 10000 kr, skal jeg selv
> betale de første 2230, mens forsikringsselskabet betaler de sidste
> 7770 kr.
>
> Har du ingen selvrisiko på din ansvarforsikring?

Nej, kun på min kasko.

--
Lars Fragstrup

Fra : Rasmus

Dato : 15-05-05 13:22

"KNT" <knud.thomsensle@tprivat.dk> wrote in message
> Det lyder ekseptionelt billigt. Er det inklusive kasko?

Det er det nok ikke når manden skriver

mvh
Rasmus

Fra : Thomas

Dato : 15-05-05 12:13

> [...]
> indbo+ulykke+MC-forsikring hos dem i forvejen.
>
> Er det en fair pris, eller skal jeg begynde at indsamle tilbud fra

Det er en fin pris. Jeg skulle hos TopDanmark betale 4000 kr. for ansvar på
en 1984'er Polo HIT. Jeg er 22 år og har >4 års skadefri kørsel.

--
Thomas Krath