Tim Christensen reklamerer for iTunes
Fra : Henrik Münster

Dato : 14-05-05 22:49

Har I set, at Tim Christensen reklamerer for iTunes Music Store på sin
hjemmeside?

<http://www.timchristensen.dk/honeyburst/news/>
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : zczc

Dato : 14-05-05 23:04

"Henrik Münster" <news@muenster.dk> skrev i en meddelelse
> Har I set, at Tim Christensen reklamerer for iTunes Music Store på sin
> hjemmeside?

Nej.

Fra : Henrik Münster

Dato : 14-05-05 23:53

In article <4286760a$0$158$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
"zczc" <Hans@lgø.zc> wrote:

> "Henrik Münster" <news@muenster.dk> skrev i en meddelelse
> >
> Nej.

Så er jeg glad for at kunne fortælle jer, at det gør han. Jeg har
kvitteret ved at købe hans plade fra Abbey Road studierne. Min søn på ti
år har lært at spille "Right next to the right one" på klaver. Nu skal
han også have chancen for at høre, hvordan den burde lyde.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 15-05-05 09:39

> Har I set, at Tim Christensen reklamerer for iTunes Music Store på sin
> hjemmeside?
>
> <http://www.timchristensen.dk/honeyburst/news/>

Siden eksisterer ikke i følge Camino, og Safari kan ikke vise siden, så
nej, det har jeg ikke set

mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Henrik Münster

Dato : 16-05-05 11:58

In article <1gwlmsv.117u0cisdcjnkN%kajc@ofir.dk>,
kajc@ofir.dk (Kaj Christiansen) wrote:

> Siden eksisterer ikke i følge Camino, og Safari kan ikke vise siden,
> så nej, det har jeg ikke set

Mystisk. Den virker fint hos mig, og jeg bruger Safari.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 16-05-05 12:07

> Mystisk. Den virker fint hos mig, og jeg bruger Safari.

Den var åbenbart midlertidigt nede; i dag kommer den fint frem i Safari,
men i går ville den ikke...
Eller også er det min snart forhenværende netudbyder, der endnu en gang
svingede yoyo'en...

mvh.
Kaj.

--