Gode nyheder for SAAB
Fra : EjS

Dato : 14-05-05 22:09

Jeg kan se at man i Sverige er begyndt at reklamere for SAAB bio-power der
kan køre på både benzin og alkohol.

På alkohol får man tilmed +30 Hk uden dårligere økonomi. Bio-power fås i
2.0T varianten.

http://redinterior.typepad.com/trollhattan/2005/04/more_on_the_bio.html

Og ifølge "Ny Teknik" har den svenske del af SAAB lige fået en ordre på 600
mio. udviklingsarbejde til at lave et ubemandet og radarusynligt fly til
militæret. Men det har jo ikke noget med biler at gøre...

MVH EjS

Fra : Frederik C

Dato : 14-05-05 22:54

"EjS" <ejso00REMOVE@control.auc.dk> wrote in message
> [...]
> mio. udviklingsarbejde til at lave et ubemandet og radarusynligt fly til
> militæret. Men det har jo ikke noget med biler at gøre...

Og de er allerede videre :)

http://www.autoexpress.co.uk/previews/56446/saab_95_estate_eth1.html

Mvh.

Frederik

Fra : Jens

Dato : 15-05-05 09:28

> [...]

> mio. udviklingsarbejde til at lave et ubemandet og radarusynligt fly til
> militæret. Men det har jo ikke noget med biler at gøre...

Det bliver s'gu da noget af en skuffelse, når den første, således
udstyrede bil (ubemandet og radarusynlig) forsøges taget i en fotofælde

--

Jens F