Radioskift i Xantia?
Fra : Henning Lund

Dato : 14-05-05 17:59

Konen vil gerne have en radio i med cd afspiller, jeg kan se at den
eksisterende radio´s front ser mega stor ud, og jeg vil tro der skal
laves/købes en anden front så en radio med standard mål kan isættes,
hvad gør man lige der?

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl@lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace hvor vi bla. har lidt til salg

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 14-05-05 19:17

"Henning Lund" <falsk_adresse@noget.invalid> wrote in message
> [...]
> eksisterende radio´s front ser mega stor ud, og jeg vil tro der skal
> laves/købes en anden front så en radio med standard mål kan isættes, hvad

Du kører fordi den lokale Citroen pusher og køber et monteringssæt til en
standardradio - så får du en ramme der passer i design og materiale til
instrumentbrædtet - den koster en 2-300 kr. Når den nye radio er monteret i
denne ramme kan man ikke se at instrumentbrædtet ikke altid har set sådan
ud.
Til min Berlingo var dette sæt med en klap så man kan skjule radioen når
den ikke er i brug - ligesom det var på BX'erne.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Henning Lund

Dato : 14-05-05 20:10

Andreas M. Hansen skrev:

> [...]
> Til min Berlingo var dette sæt med en klap så man kan skjule radioen
> når den ikke er i brug - ligesom det var på BX'erne.

Ok så må jeg se og Skovgaard, eller hvad de hedder har det. Tak for
svaret.

Fra : Ole Jensen

Dato : 14-05-05 23:42

Hej.

Skifter konen ud.

Hilsen Ole.

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 15-05-05 00:13

Henning Lund wrote:
> [...]
> eksisterende radio´s front ser mega stor ud, og jeg vil tro der skal
> laves/købes en anden front så en radio med standard mål kan isættes,

Som andre skriver - få en erstatningsfront hvor man kan montere en radio
med standardmål. Den jeg har, har oven i købet sådan et en-vippefront så
radioen kan skjules.
Skal ratfjernbetjeningen virke? For så skal du se dig godt for når du
køber radio.

Mvh.

Fra : Henning Lund

Dato : 15-05-05 07:22

Lars L. Hansen skrev:
> [...]
> en-vippefront så radioen kan skjules.
> Skal ratfjernbetjeningen virke? For så skal du se dig godt for når du

Nej jeg kan godt nøjes med de almindelige funktioner udenom rattet, kan
man købe den der plade online et eller andet sted?

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 15-05-05 21:50

Henning Lund wrote:

> Nej jeg kan godt nøjes med de almindelige funktioner udenom rattet, kan
> man købe den der plade online et eller andet sted?

Du kan vel ringe til Citroën forstiller jeg mig.

Mvh.

Fra : Jan

Dato : 16-05-05 07:46

> [...]
> eksisterende radio´s front ser mega stor ud, og jeg vil tro der skal
> laves/købes en anden front så en radio med standard mål kan isættes, hvad

Du skal huske at få rammen til instrumenterne med da delen med klappen kun
er til selve radioen, jeg har begge dele liggende i fin stand, så find ud af
hvad det koster og giv et bud så kan jeg evt. sende det hvis du er
interesseret.
Jeg kan tage et par billeder og maile dem til dig så du kan se hvordan det
ser ud, hvis det har interesse.

Men er der ikke et stik foran på radioen til CD-afspiller? det er der på
min.

jd
74775929
Sønderjylland

Fra : Henning Lund

Dato : 16-05-05 09:27

Jan skrev:

> [...]
> hvordan det ser ud, hvis det har interesse.
>
> Men er der ikke et stik foran på radioen til CD-afspiller? det er der

Du må gerne sende billeder til min mail nederst i indslaget, jeg har
fået oplyst her i gruppen at det koster en 2-300 kr. Jow der er stik til
cd afspiller, men madammen vil endelig have ny radio.

Fra : Jan

Dato : 16-05-05 11:07

> Du må gerne sende billeder til min mail nederst i indslaget, jeg har fået
> oplyst her i gruppen at det koster en 2-300 kr. Jow der er stik til cd
> afspiller, men madammen vil endelig have ny radio.

De er sendt på din e-mail

jd

Fra : Henning Lund

Dato : 16-05-05 11:52