Fartkontrol???
Fra : Ukendt

Dato : 14-05-05 17:19

Jeg kom i fredags kørende af en mindre vej (50 km/t zone) hvor en politimand
stod med en firkantet fartmåler som støttede på vejen via en lang pind...
Jeg kørte lidt for stærkt men han pejede bare med apparatet mod min front og
efterflg. efter bagenden da jeg kørte forbi.

Spørgsmålet er om der er indbygget kamera i sådan en tingest der, for det
troede jeg jo umiddelbart kun at der var i de fotovogne der nu kører rundt,
så jeg ville jo umiddelbart tro at han havde vinket mig ind til siden eller
sendt en mc/bil efter mig hvis der var noget galt, men det gjorde der ikke,
så spørgsmålet er om jeg får et billede med en bøde ind af døren???

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 14-05-05 17:26

Mikkel skriver:

> så spørgsmålet er om jeg får et billede med en bøde ind af døren???

Kørte du for stærkt ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 14-05-05 17:41

> Mikkel skriver:

> Kørte du for stærkt ?

Jeg kørte lidt for stærkt - ca. 60 km/t....

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 14-05-05 17:41

Mikkel skriver:

> Jeg kørte lidt for stærkt - ca. 60 km/t....

De fleste håndholdte ting er svjv radar eller laser, men uden kamera.

Lad os høre om du får en bøde

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 14-05-05 17:43

> Kørte du for stærkt ?

Ifølge det oprindelige indlæg, så gjorde han. ("Jeg kørte lidt for stærkt ")

\Mandal

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 14-05-05 22:11

"Mikkel" <-> wrote in message
> [...]
ikke,
> så spørgsmålet er om jeg får et billede med en bøde ind af døren???

Jeg vil godt turde at sige nej det var en lazer, og at de aldrig tager
billeder bagud, de tager video bagud af kamera biler for at snuppe de
"smarte" der kører uden forreste nummerplade...er det ikke de samme der
altid har tåbelyset tændt forresten *G*

Fra : Martin Vollert

Dato : 14-05-05 23:22

Også skrev Vollert
de tager video bagud af kamera biler for at snuppe de
> "smarte" der kører uden forreste nummerplade...er det ikke de samme
> der altid har tåbelyset tændt forresten *G*

Nææ jeg har da tit mit tågelys tændt og jeg har også mine nrplader både for
og bag.

--
Hilsen Martin.
http://home19.inet.tele.dk/vollert

Fra : S.B.

Dato : 15-05-05 06:56

"Martin Vollert" <sæt martin foran @ @plakaten.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> de tager video bagud af kamera biler for at snuppe de
>
> Nææ jeg har da tit mit tågelys tændt og jeg har også mine nrplader både

Tror de fleste tænker på det bagerste tåbelys
ved snart ikke hvem der er flest af, dem der "tilfældigvis" har tabt den
forreste nr. plade
eller dem der tænder tåbelyset når vejret er så man kun kan se 400 meter
frem.
tror forøvrigt ikke de fotagrafere end bagende hvis den forreste nr. plade
mangler, har aldrig hørt nogen der har fået en bøde ud fra sådan et billede

/Steen

Fra : Per O.

Dato : 15-05-05 22:04

"Mikkel" <-> skrev i en meddelelse
> [...]
> siden eller sendt en mc/bil efter mig hvis der var noget galt, men det
> gjorde der ikke, så spørgsmålet er om jeg får et billede med en bøde ind

Laseren ligner et lille kamera med to linser. Og nej, hvis de ikke stopper
dig sker der ikke noget.

/Per O.

Fra : phk

Dato : 18-05-05 14:16

> [...]

> siden eller sendt en mc/bil efter mig hvis der var noget galt, men det
> gjorde der ikke, så spørgsmålet er om jeg får et billede med en bøde ind

Det gør du ikke. Det er kun varevogne der sender billeder hjem til en selv.

--
Per, Esbjerg