Andet multimedie
gemme paragraph styles i indesign
Fra : Allan Hansen

Dato : 14-05-05 15:15

jeg kan lave mine paragraph styles, så det virker på et dokument, men når
jeg åbner et andet dokument kan jeg ikke finde dem igen, hvordan kan jeg
gemme dem så jeg kan koble dem på andre dokumenter.

MVH

allan

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 14-05-05 18:07

Allan Hansen skrev:

> jeg kan lave mine paragraph styles, så det virker på et
> dokument, men når jeg åbner et andet dokument kan jeg ikke
> finde dem igen, hvordan kan jeg gemme dem så jeg kan koble dem
> på andre dokumenter.

Ting som Paragraph-, Character Styles og Swatches, bliver kun
gemt sammen med det dokument, som du har oprettet dem i, men du
kan importere dem i et andet ved at gå i sidemenuen til Paragraph
Styles-paletten og vælge 'Load Paragraph Styles', hvorefter du
klikker dig frem til det dokument, hvor du ønsker at importere
dem fra. Du har også en Load-funktion i sidemenuen til Character
og Swatches-paletten.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Allan Hansen

Dato : 14-05-05 18:55

> [...]
> klikker dig frem til det dokument, hvor du ønsker at importere
> dem fra. Du har også en Load-funktion i sidemenuen til Character

tak, det var det jeg søgte

allan