Skærme
Fijala 3554
Hvad er forskellen på disse 2 LG skærme?
Fra : Søren M

Dato : 14-05-05 13:16

Hej Gruppe,

Jeg er lidt lun på denne eller disse skærme men jeg kan ikke se nogen
forskel andet end på prisen, er der nogen der kan fortælle mig hvad
forskellen består i?

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=119581 3.672 kr.

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=138718 3.881 kr.

på forhånd tak for svarene.

Mvh.
Søren M

NB. Produktanmeldelser.
http://www.tweakup.dk/readmore/7533/

http://www.tweakup.dk/article/606/dk/

Den har indtil videre sparet mig for at få 20863 spam-mails.
Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : K.

Dato : 14-05-05 14:36

"Søren M" <donotwritehere@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Jeg er lidt lun på denne eller disse skærme men jeg kan ikke se nogen
> forskel andet end på prisen, er der nogen der kan fortælle mig hvad

8 og 12 ms responstid.

Fra : Søren M

Dato : 16-05-05 10:10

"K." <k@k.k> skrev i en meddelelse

> "Søren M" <donotwritehere@hotmail.com> wrote in message

> 8 og 12 ms responstid.

Hej K,

Tak for svaret, så er det jo bare at købe den hurtigeste

Mvh.
Søren

Den har indtil videre sparet mig for at få 21096 spam-mails.
Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Søren M

Dato : 18-05-05 22:47

> skrev i en meddelelse
>
> "Søren M" <donotwritehere@hotmail.com> wrote in message

> 8 og 12 ms responstid.

Når nu forskellen er så lille (4 ms. ) at man knapt kan forstå det..
hvorfor laver de den så? og hvad betyder det for modellen før og efter?

bliver modellen før meget billigere.. ?

Mvh.
Søren

Fra : Søren M

Dato : 19-05-05 07:33

"Søren M" <donotwritehere@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg er lidt lun på denne eller disse skærme men jeg kan ikke se nogen
> forskel andet end på prisen, er der nogen der kan fortælle mig hvad

BTW. er de skærme et godt køb?

Design, funktions og kvalitetsmessigt?

Mvh.
Søren

Den har indtil videre sparet mig for at få 21350 spam-mails.
Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Søren M

Dato : 20-05-05 11:58

"Søren M" <donotwritehere@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe,
>
> Jeg er lidt lun på denne eller disse skærme men jeg kan ikke se nogen
> forskel andet end på prisen, er der nogen der kan fortælle mig hvad
> forskellen består i?
>
> http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=119581 3.672 kr. sat op
> til 4.040 kr.
> http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=138718 3.881 kr. sat
> ned til 3.817 kr. og den eneste forskel er at denne er hurtigere 8
> ms opdattering i stedet for 12 ms.. og billigere end den gamle
> [...]

mystisk..

> på forhånd tak for svarene.
>
> Mvh.
> Søren M

BTW:

> [...]
> ned til 3.817 kr. og den eneste forskel er at denne er hurtigere 8
> ms opdattering i stedet for 12 ms.. og billigere end den gamle

mystisk..

Den har indtil videre sparet mig for at få 21474 spam-mails.
Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Søren M

Dato : 10-06-05 10:29

> "Søren M" <donotwritehere@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

Hej Gruppe,

Jeg endte med at købe denne:

og den er utrolig lækker på alle områder.

Mvh.
Søren

Den har indtil videre sparet mig for at få 23675 spam-mails.