GFX med god tv-udgang.
Fra : Ole Møller Christens~

Dato : 14-05-05 13:11

Hey

Jeg skal have fat i et grafikkort med en godt tv-udgang. Det må
desuden gerne være et kort uden blæser.

På forhånd tak.
Ole Møller Christensen

Fra : Nicolai

Dato : 14-05-05 16:28

"Ole Møller Christensen (slet 2Y1K6)" <o.m.c@2Y1K6mail.tele.dk> wrote in
message news:11160728560.319185005402314@dtext.news.tele.dk...

http://www.zitech.dk/product/Details.aspx?ID=32949

Fra : Ole Møller Christens~

Dato : 14-05-05 19:02

http://www.zitech.dk/product/Details.aspx?ID=32949

Hvad så Nicolai, arbejder du hos Zitech? Matrox laver kort, der er
betydeligt billigere end deres dyreste Parhelia, og som jeg ikke
kunne forestille mig har en dårligere tv-udgang! Kunne vel
egentlig nøjes med et P650, som jeg vil gætte på har samme tv-
udgang som de dyre Parhelia kort...?!?! Desuden har de dyre
Parhelia kort ikke passiv køling, så det rammer jo lidt forbi det
ønskede!!!

Er der ellers nogle forslag til producenter, som er kendt for at
lave gode tv-udgange? Og så til en rimelig pris. Det skal være et
rimeligt allround kort, men vigtigst af alt med godt tv-udgang og
så helst med passiv køling.

Endnu en gang på forhånd tak
Ole Møller Christensen

Fra : Nicolai

Dato : 15-05-05 00:37

"Ole Møller Christensen" <o.m.c@mail.tele.dk> wrote in message

> Hvad så Nicolai, arbejder du hos Zitech?

Nej, hvorfor tror du det?

> udgang som de dyre Parhelia kort...?!?! Desuden har de dyre
> Parhelia kort ikke passiv køling, så det rammer jo lidt forbi det
> ønskede!!!

Så udtrykker du dig meget dårligt, du skriver "Det må desuden gerne være et
kort uden blæser"? Du skriver ikke at det _skal_ være uden blæser.

> [...]
> lave gode tv-udgange? Og så til en rimelig pris. Det skal være et
> rimeligt allround kort, men vigtigst af alt med godt tv-udgang og

Nu gør du det igen. Men tilgengæld, så kom der lidt flere oplysninger frem.

> Endnu en gang på forhånd tak
> Ole Møller Christensen

Nicolai