Itunes 4.8
Fra : Søren

Dato : 14-05-05 10:15

Er der nogen der ved hvad der er ændret fra Itunes 4.71 til 4.8

Søren

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 14-05-05 11:35

<http://www.apple.com/support/downloads/itunes48.html>

--
Hilsen
Madsen

Fra : Henrik Enslev

Dato : 14-05-05 18:26

?? det har jeg da også med 10.3.8 og en 3. g ipod. Whats new?

--
Henrik Enslev (2200)
henske snawel a e-mand punktum dk

Fra : Michael Holm

Dato : 14-05-05 22:49

Henrik Enslev <no@spam.nix> wrote:

> ?? det har jeg da også med 10.3.8 og en 3. g ipod. Whats new?

styringen af din ipod sync er flyttet ind i selve iTunes + du kan trække
Quicktime film ind i iTunes.

--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk