Samtaleanlæg: hvilken type skal man købe ?
Fra : JJV

Dato : 30-05-01 22:44

Lige en gang til for Prins Knud; -jeg ved godt at det ofte har været oppe og
vende her på gruppen, men nu ligger landet altså sådan at ferien går til
Italien i år og kæresten vil ha´ et samtaleanlæg. -Det syns hun nemlig er
smart!!
Er der nogle typer som er at foretrække, -her tænker jeg specielt på om der
findes et anlæg som kan slukkes af føreren UDEN at frøken opdager det
? -*FNIS*
Gode råd udbedes.

Jens Jakob, GSX 750F

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 31-05-01 00:37

"JJV" <ronnehave@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
der
> findes et anlæg som kan slukkes af føreren UDEN at frøken opdager det

Hmm hvad med at det også selv svarer JA og NEJ...
Hvis du finder et sådan så er jeg villig til at betale en DEL for det :))

Hilsen

Lars Bisgaard

Honda CBR 600
Suzuki TS 185 ER

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 31-05-01 06:20

MC-touring nyt testede et sytem fra cobra i nr. 2/2001 og var ovenud
tilfredse med det.

Man burde endda kunne slukke for det uden hun opdager det da det er trådløst

--
M.v.h.
Thore Jensen