Børnemusiker søges til et arrangement!
Fra : :-\) Carsten

Dato : 13-05-05 09:01

Hej!

Jeg er ved at lave en lille børnefestival
Lørdag den 13. august 2005 - eftermiddag
(2630 Taastrup)

Vi søger en børnemusiker, som vil stille sig op og synge børnesange for de
helt små:
Mariehønen Evigglad, Skorstensfejeren osv. (Det er børn under 7 år)
Der bliver selvfølgelig honorar - men ikke et skyhøjt -
(Der er ikke entre og kun få indtægter)

Mange hilsner fra
Carsten
mobil: 26 55 15 80
cjt(fjern_det_hele_i_parantesen)@mailme.dk

Fra : Ukendt

Dato : 13-05-05 09:42

" Carsten" <cjt@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> (2630 Taastrup)
>
> Vi søger en børnemusiker, som vil stille sig op og synge børnesange for de

Jeg kan anbefale ham her:
http://www.jb-booking.dk/band.asp?BID=321

/Alex

Fra : :-\) Carsten

Dato : 17-05-05 20:35

Ja, men det er jo ikke professionelle kunstnere jeg søger!

Vi har mellem 1500 og 2000 kr. til at hyre en børnemusiker - så det er jo
ikke en
prof. musiker der råd til!

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-05 23:38

On Tue, 17 May 2005 21:35:16 +0200, ":-\) Carsten" <cjt@mailme.dk>
wrote:

>Ja, men det er jo ikke professionelle kunstnere jeg søger!
>
>Vi har mellem 1500 og 2000 kr. til at hyre en børnemusiker - så det er jo
>ikke en
>prof. musiker der råd til!

Ja, det er nok lige i underkanten. Man jeg mener faktisk ikke han skal
have mere end omkring kr. 3.000,-

/Alex

Fra : :-\) Carsten

Dato : 19-05-05 21:58

> Ja, det er nok lige i underkanten. Man jeg mener faktisk ikke han skal
> have mere end omkring kr. 3.000,-

For hvad?
Er det ikke et bookingbureau med mange kunstnere?

Mange hilsner fra
Carsten
cjt(fjern_det_hele_i_parantesen)@mailme.dk

Fra : Sune Salminen

Dato : 18-05-05 00:00

Carsten wrote:
> Ja, men det er jo ikke professionelle kunstnere jeg søger!
>
> Vi har mellem 1500 og 2000 kr. til at hyre en børnemusiker - så det
> er jo ikke en
> prof. musiker der råd til!

Prøv at kontakte Grete Møller Andersen. Du vil helt sikkert ikke
fortryde det.
www.rytmikgrete.dk

-Sune

--