Belly of the Beast - Steven Seagal urørlig~
Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 11-05-05 07:55

Hej

Vi vidste det, vi skulle have ladt være, men nu er vi efterhånden meget
underernæret mht. actionfilm baseret på kampsport, så vi tog chance og
lejede Belly of the Beast med Steven Seagal. Har aldrig brudt mig om ham,
men Kung Fu Cinema gav denne film en udemærket anmeldelse, så måske vi blev
positiv overrasket.

Eneste gode vi kan sige er, hans med spiller er ret cool, men desværre ser
vi ham kun i kung fu action en gang. Der er en god kampscene og ellers er
dette tæt på at være en af de dårligste film jeg har set meget længe.

Den rejser dog visse spørgsmål:

1) HVORFOR skal Steven Seagals personer altid være så fuckin urørlige. Han
har måske kæmpet 7354 kampe på film, men igennem disse kampe er han nok kun
blevet ramt 6 gange...... Han er alt for overlegen.

2) Er Bamse inde i Steven Seagal, at dømme efter mandens størrelse i denne
film, kan man godt have mistanke om at SS har spist Bamse.

3) Er det ikke kikset når en stjerne der aldrig har kunnet spille skuespil,
om som kun får lov at lave film fordi han vist nok er god til kampsport, er
nød til at have en stand-inn til at lave sparkene for ham...Skulle man så
ikke stoppe med at lave film istedet.

4) Hvorfor er SS ikke kok i denne film???????

5) Det kan godt være at SS er god til en eller anden form for karate, men
det han laver ser bare ikke sejt ud, så kan det sgu da være lige meget om
han er dygtig eller ej...Vil så hellere se Charlies Angels lave kung fu, det
er ser da i det mindste rimelig lækkert ud, indimellem.

6) Hvad fortæller det om en film, at det bedste i hele filmen var da en køn
asiat blottede sine bryster i 1-2 sec? Eller fortæller det mere om
seerne....hmmmm...

LAD VÆRE AT SE DENNE FILM. Selv når man virkelig hungrer efter kung fu
action er der stadig ikke noget at finde i denne film

Mvh. Brian

http://brian.kjeldsen1.person.emu.dk MSN: kjeldsen76@hotmail.com

....men en ting er sikkert han gik aldrig baglæns som alle de andre skvat.
(Allan Olsen - Taberens søn)

Fra : David Rasmussen

Dato : 11-05-05 08:09

Brian, Rikke & Kristian wrote:

> [...]
>
> LAD VÆRE AT SE DENNE FILM. Selv når man virkelig hungrer efter kung fu
> action er der stadig ikke noget at finde i denne film

Hmmm. Bryster, siger du? Hvor kan jeg leje denne film?

/David

Fra : Rune Jensen

Dato : 11-05-05 16:56

David Rasmussen wrote:

> Hmmm. Bryster, siger du? Hvor kan jeg leje denne film?
>
> /David

Må jeg låne den bagefter?

-Rune Jensen

Fra : Steen Jensen

Dato : 11-05-05 18:17

Rune Jensen <rune@FJERNmcdaddy.dk> wrote:

> Må jeg låne den bagefter?

ROTFL
--
Bedste hilsener

Steen Jensen

Fra : David Rasmussen

Dato : 11-05-05 18:45

Rune Jensen wrote:

> Må jeg låne den bagefter?

Ja, men vask lige hænder inden du putter den tilbage i coveret.

/David

Fra : -=- JF -=-

Dato : 11-05-05 20:30

> Ja, men vask lige hænder inden du putter den tilbage i coveret.

Hvad for en "den"

Fra : ML-78

Dato : 11-05-05 21:21

-=- JF -=- skrev:

> Hvad for en "den"

Den samme som han stikker ind i videomaskinen.

ML-78

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 11-05-05 21:38

"ML-78" <dsl79866@vipDELETETHIS.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Den samme som han stikker ind i videomaskinen.

Nu har I ødelagt det eneste gode minde jeg havde fra den film...Tak de
herre...før stod der et uskyldigt billede af et par smukke bryster i min
bevidsthed, men nu er det billede fuldstændig ødelagt......

Mvh. Brian

Fra : David Rasmussen

Dato : 12-05-05 14:59

Brian, Rikke & Kristian wrote:

> Nu har I ødelagt det eneste gode minde jeg havde fra den film...Tak de
> herre...før stod der et uskyldigt billede af et par smukke bryster i min
> bevidsthed, men nu er det billede fuldstændig ødelagt......

You're welcome! :)

/David

Fra : Steen Jensen

Dato : 11-05-05 18:17

David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> wrote:

> Hmmm. Bryster, siger du? Hvor kan jeg leje denne film?

LOL
--
Bedste hilsener

Steen Jensen

Fra : Kim2000

Dato : 11-05-05 10:38

> [...]
> til kampsport, er nød til at have en stand-inn til at lave sparkene
> for ham...Skulle man så ikke stoppe med at lave film istedet.

Man må sige at Seagal og Swartznegger var 100% afhængig af deres krop,
og Seagal er vokset voldsomt i takt med hans alder, derfor burde han
gøre det samme Stallone eller Swartznegger. Dvs. enten stoppe med at
lave film, eller skifte roller, som Stallone noget overraskende har
gjort rigtig godt fx i Copland.

> LAD VÆRE AT SE DENNE FILM. Selv når man virkelig hungrer efter kung fu
> action er der stadig ikke noget at finde i denne film

Seagal har aldrig trukket mig til en film, og med denne anmeldelse i
tankerne så bliver det heller ikke denne.

Er der forresten ikke noget med at amerikanske filmselskaber har
"uafhængige" hjemmesider, hvor selv det værste skod får gode anmeldelser
der kan skrives på coveret. Jeg synes jeg hørte om det for et års tid
siden.

mvh
Kim

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 11-05-05 13:33

"Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> skrev i en meddelelse
> Seagal har aldrig trukket mig til en film, og med denne anmeldelse i
> tankerne så bliver det heller ikke denne.

Nej han har faktisk heller aldrig været min kop te, men filmen fik bare ret
gode anmeldelser på Kung Fu Cinema, en side som jeg tit er enig med.

> [...]
> "uafhængige" hjemmesider, hvor selv det værste skod får gode anmeldelser
> der kan skrives på coveret. Jeg synes jeg hørte om det for et års tid

Det er der sikkert noget om, men www.kungfucinema.com tror jeg ikke kan
sættes under den kategori, de plejer at anmelde filmen udfra filmens evne
som en effektiv kampsports film.

Mvh. Brian

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 11-05-05 12:41

> 1) HVORFOR skal Steven Seagals personer altid være så fuckin urørlige. Han
> har måske kæmpet 7354 kampe på film, men igennem disse kampe er han nok
> kun blevet ramt 6 gange...... Han er alt for overlegen.

Har du nogensinde set Commando med Arnold ? Det er en af mine absoluttet
yndlingsfilm i genren "Totalt-hjernedød-action-helte-trip" film.

Steven Seagal er for sej i Out for Justice og Hard to Kill, hvilket er hans
top film. Se ikke filmene for historien, se dem ikke for skuespillet, se dem
ikke for kamerateknikken, se dem ikke for noget som helst der kan ligne
kunst - men se den fordi hans totalt rå vold hvor utallige arme bliver
brækket på kryds og tværs og ansgiter bliver boxet ind med de bare
knytnæver.

Arnolds film (Pånær Terminator 2 og nogle få andre) samt alle Steven Seagals
film er udelukkende til at se for det de er. Rå action vold, som helst skal
ses med massere af popkorn og cola i selvskab med 10 af dine bedste
drengerøvs venner. Tilsæt eventuelt Pizza efter behov

Mvh. Martin

Fra : ML-78

Dato : 11-05-05 13:23

Martin Ohlsson skrev:

> [...]
> kunst - men se den fordi hans totalt rå vold hvor utallige arme bliver
> brækket på kryds og tværs og ansgiter bliver boxet ind med de bare

Det var så fem gode grunde til ikke at se den. Hvor er grunden til at se
den?

ML-78

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 11-05-05 14:15

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 11-05-05 14:20

> Det var så fem gode grunde til ikke at se den. Hvor er grunden til at se
> den?

Ps. Jeg ser altid selv nye film, ud fra de kriterier jeg før skrev man ikke
bør se SS film ved
Jeg ynder at kigge på film der har en god handling, og er filmteknisk
flotte, og væmmes ved Hollywood produktionen som xXx og ikke mindt xXx2 som
netop hærger biografern!!!

Men hvad angår gamle Steven Seagal, Chuck Norris, Sylvester Stalone og self.
altid Arnold (og jeg havde nær sagt BS Christiansen! ) film så elsker jeg
den rå action og ligegyldige handling man finder i dem

Bare lige så det er på plads..

Mvh. Martin

Fra : Morten DH

Dato : 11-05-05 15:15

"Martin Ohlsson" <prodox_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Men hvad angår gamle Steven Seagal, Chuck Norris, Sylvester Stalone og
> self. altid Arnold (og jeg havde nær sagt BS Christiansen! ) film så
> elsker jeg den rå action og ligegyldige handling man finder i dem

Hmm du skulle vel ikke tilfældigvis være omkring de 30år? Jeg er helt enige
med dig og tror måske min præference skyldes jeg er vokset om i de spændende
video 80'ere - hvor Arnold, Chuck og Sylvester var noget af det ypperste
inden for actionfilm (i hvert fald kan det lidt yngre i min omgangskreds
overhovedet ikke følge mig)...

Commando og Rambo II er stadig blandt mine absolutte favoritter til en
omgang cola og popkorn - og jeg kan faktisk endda også lide xXx

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 11-05-05 17:01

> [...]
> ypperste inden for actionfilm (i hvert fald kan det lidt yngre i min
> omgangskreds overhovedet ikke følge mig)...

Jeg synes personligt, at Sylvester Stallone er en udemærket skuespiller, han
bliver aldrig en fantastisk skuespiller, men jeg er glad for ham i film som
Rocky eller Cop Land (som jeg synes er undervurderet). Han evner også at
spille komedie uden det virker latterligt.

> Commando og Rambo II er stadig blandt mine absolutte favoritter til en
> omgang cola og popkorn - og jeg kan faktisk endda også lide xXx

Jeg hadede xXx... "I told you smoking would kill ya!" KAPLA!!!
Mine yndlingsfilm med Arnold er: Conan Barbaren, Terminator 1 og 2, End of
Days, Total Recall og Predator (den er altså positivt BAAAADDDD)

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 11-05-05 17:22

"Martin Ohlsson" <prodox_dk@hotmail.com> wrote in

> [...]
> self. altid Arnold (og jeg havde nær sagt BS Christiansen! ) film
> så elsker jeg den rå action og ligegyldige handling man finder i dem

Jeg er 100% enig med dig. Men det skyldes nok vores alder.

De børn jeg til daglig underviser er ret vilde med xXx og
hvis vi spørger dem om 15 hvad fed klassisk action er så
svarer de nok også xXx - det der ældgamle lort gider de da
ikke at se ;) De kender Vin Diesel, The Rock og de andre
"nye" på samme måde som jeg kender Chuck Norris, SS og Arnold.

Jeg er sikker på at mine forældre ikke gider det der moderne
skidt med ham guvernøren eller ham der karategutten.... De
har nok nogle endnu andre favoritter når det gælder den slags.

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 11-05-05 16:31

Fra : Morten DH

Dato : 12-05-05 16:28

"Brian, Rikke & Kristian" <brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> skrev i en
meddelelse news:7vpge.647$p62.422@news.get2net.dk...
> Nu kan jeg ikke helt huske Commando, men selvfølgelig har jeg set den. Da
> jeg startede min interesse for film, så jeg alt hvad Arnold, Van Damme,
> Sylvester, Michael Dudikoff og Chuck Norris rørte ved

Ok, så er jeg måske lige et år eller 2 ældre end dig (årgang 73) siden du
ikke er fanget af Commando - men er helt enig, Van Damme og Dudikoff rykkede
for vildt... kan tydeligt huske Bloodsport og American Ninja fx... Men de 2
gutter har forlænge siden sunket så dybt at jeg ikke har set de sidste mange
film de har lavet

> Jeg kan sagtens holde disse drengefilm ud, faktisk så jeg ikke andet
> engang,
> nu er der godt nok lang tid i mellem, men nogle af de gamle "klassikere"
> kommer da stadig på.

Jeg har faktisk købt en del af dem på DVD og nogen af dem holder stadig -
andre er famlet en hel del med tiden... lidt sørgmodigt men sådan er livet
jo

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 12-05-05 17:35

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> Ok, så er jeg måske lige et år eller 2 ældre end dig (årgang 73) siden du
> ikke er fanget af Commando

Ja jeg er 76'er, men så misforstod du mig, jeg var da vildt fanget af
Commando, nok min ynglingsfilm i mange år, har bare ikke set den længe, og
tror det er en af de film der ikke vil klare sig godt i dag.

Mvh. brian

Fra : Morten DH

Dato : 13-05-05 16:40

"Brian, Rikke & Kristian" <brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> skrev i en
meddelelse news:xLLge.655$TU7.459@news.get2net.dk...
> Commando, nok min ynglingsfilm i mange år, har bare ikke set den længe, og
> tror det er en af de film der ikke vil klare sig godt i dag.

Den, Rambo II og Last Boyscout står på min top 5 over gode popkorn film -
det er ikke stor filmkunst; men letfordøjelig underholdning i topklasse

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 14-05-05 10:12

Morten DH wrote:

> Den, Rambo II og Last Boyscout står på min top 5 over gode popkorn film -
> det er ikke stor filmkunst; men letfordøjelig underholdning i topklasse

Hørt! Jeg er dog mere til First blood end Rambo 2. Yderligere syntes jeg
faktisk at den film (First Blood) har lidt mere dybte end gennemsnits action
filmen. Er Rambo trilogien udkommet i enstændig DVD udgivelse

Med venlig hilsen
Lars Hoffman, fra 1977, der også mener at Commando, Predator, Last Boyscout,
etc holder 100% den dag idag.

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 14-05-05 10:34

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> wrote in message
> Er Rambo trilogien udkommet i enstændig DVD udgivelse

Der var adskillige box set på Axel, her er en R1 til 300 dask der ser rigtig
ok ud:
http://www.axelmusic.dk/productDetails/065935206811

Fra : Peter B. Juul

Dato : 14-05-05 10:49

Lars Hoffmann <lars@intercambiodvd.com> writes:

> [...]
> jeg faktisk at den film (First Blood) har lidt mere dybte end
> gennemsnits action filmen. Er Rambo trilogien udkommet i enstændig DVD

Både First Blood og Rocky lider gevaldigt under det ry Stallone fik
med de mange efterfølgere til de to film.

--
Peter B. Juul, o.-.o "All great epics come to an end. The Iliad. The
The RockBear. ((^)) Odyssey. War and Peace. Buffy the Vampire Slayer.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 14-05-05 11:32

Peter B. Juul wrote:

> Både First Blood og Rocky lider gevaldigt under det ry Stallone fik
> med de mange efterfølgere til de to film.

Ja det er jo trist. Hans præstationer i begge film er dog fortræffelig, omend
Rocky er lidt for firser-agtig, og "eye of the tiger" kan man jo ikke tage
seriøst

Fra : Peter B. Juul

Dato : 14-05-05 12:45

Lars Hoffmann <lars@intercambiodvd.com> writes:

> Ja det er jo trist. Hans præstationer i begge film er dog
> fortræffelig, omend Rocky er lidt for firser-agtig, og "eye of the
> tiger" kan man jo ikke tage seriøst

Selvfølgelig kan man det. Man skal bare sørge for, at ingen ser det.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Og hvis man vælter en planet
The RockBear. ((^)) alligevel, så smelter den."

Fra : Morten DH

Dato : 14-05-05 10:57

>Er Rambo trilogien udkommet i enstændig DVD udgivelse

Jeg kan kun svare for R1; men der findes tilgengæld så 3 forskellige box
udgivelser:
Rambo Collectors pack, som du sandsynligvis kun kan finde brugt og den er
ikke noget værd pga halvdårligt billede (laserdisc port)
En Rambo Trilogy, som har remastered billede og DTS lyd - jeg har selv denne
og den er flot
En Rambo Ultimate Edition, som imodsætning til hvad navnet antyder ikke er
meget bedre end Rambo Trilogy (den har andre ekstras og mister DTS lyden -
og lidt afhængig af hvilken anmeldelse man læser, en anelse bedre billede en
Trilogy - andre skriver det er samme billedtranfer)

Ultimate Edition havde jeg ikke tøvet med at købe hvis der havde været DTS
på, for den indeholder den sagnomspundne alternative "suicide-ending" til
First Blood (hvis nogen har denne, eller kender en P2P den ligger på hører
jeg gerne om det )

Men fortvivl ej, det er jo Artisan der har rettighederne til Rambo, så der
kommer sikkert en Extreme Edition inden HD udgaverne kommer (jf. deres mange
T2 udgivelser - de har simpelthen ikke så mange store titler i deres katalog
andet end de er nødt til at genudgive dem jævnligt)

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 12-05-05 08:46

Brian, Rikke & Kristian wrote:
> Hej

[snip]

> [...]
> urørlige. Han har måske kæmpet 7354 kampe på film, men igennem disse
> kampe er han nok kun blevet ramt 6 gange...... Han er alt for

[snip]

> ...men en ting er sikkert han gik aldrig baglæns som alle de andre
> skvat. (Allan Olsen - Taberens søn)

Allan Olsen som førsteelsker? NEJ TAK!
Steven Seagal som hærens øverstbefalende over nukleare missiler rettet mod
Afrika? YESSIR!!!

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please do not reply by email)

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 12-05-05 10:49

"Jesper Brogaard" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

> Allan Olsen som førsteelsker? NEJ TAK!
> Steven Seagal som hærens øverstbefalende over nukleare missiler rettet mod
> Afrika? YESSIR!!!

Er det dig der er inden i Dolf, den blå flodhest fra Wulfmorgenthaler???

Mvh. Brian

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 12-05-05 18:01

> Er det dig der er inden i Dolf, den blå flodhest fra Wulfmorgenthaler???

tsk tsk... Følg nu med humoren, for satan!
Og husk: Dolph mener, at alle er 100% assholes! Med få undtagelser.*

*= BS Christiansen, Jean-Claude Van Damme, Chuck "Walker, Texas Ranger"
Norris, Steven Seagal, Kurt Russel, Sylvester Stallone, Stig Tøfting, Arnold
Schwarzenegger i "Commando" og de fleste tyskere.

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 12-05-05 18:08

"Søren" == Søren Kjeldsen <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> writes:

> [...]

> Norris, Steven Seagal, Kurt Russel, Sylvester Stallone, Stig Tøfting, Arnold
> Schwarzenegger i "Commando" og de fleste tyskere.

Er det bare noget jeg bilder mig ind, eller lyder Dolph lidt som BS
Christiansen?

--
/Wegge
Min holdning til Usenet - <http://wiki.wegge.dk/Usenet>

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 12-05-05 18:15

> Er det bare noget jeg bilder mig ind, eller lyder Dolph lidt som BS
> Christiansen?

Hehe... Tjah, det tror jeg faktisk er tilfældet... Og meningen for den sags
skyld
Gad vide om de 2 nogensinde møder hinanden? Nu har Dolph jo dræbt Karl Mar
Møller (sikkert stavet forkert, men hvad vil han gøre? Slår mig med en
skumgummi-hånd, eller spænder mig fast til taget af en bil, for at gøre
vildt med mig?)

Fra : Peter B. Juul

Dato : 12-05-05 18:26

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> writes:

> Hehe... Tjah, det tror jeg faktisk er tilfældet... Og meningen for den sags
> skyld

Mon. Dolph lyder i høj grad som John Schmidt - Politiets
IndsatsStyrkes bedste mand. Jeg vil tro, at det bare er den stemme
skuespilleren (der spiller begge) forbinder med hysteriske
autoritetspersoner.

--
Peter B. Juul, o.-.o "We haven't lost and we never will
The RockBear. ((^)) Today you came into our grasp

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 12-05-05 18:54

> Mon. Dolph lyder i høj grad som John Schmidt - Politiets
> IndsatsStyrkes bedste mand. Jeg vil tro, at det bare er den stemme
> skuespilleren (der spiller begge) forbinder med hysteriske
> autoritetspersoner.

Tjah... Derfor kan den jo godt være inspireret af B.S. Christiansen? Minder
John Schmidt ikke også lidt om en mere barnlig udgave af B.S.?

Fra : Peter B. Juul

Dato : 12-05-05 19:42

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> writes:

> Tjah... Derfor kan den jo godt være inspireret af B.S. Christiansen? Minder
> John Schmidt ikke også lidt om en mere barnlig udgave af B.S.?

Måske. Jeg var egentlig af den formodning, at B.S først blev en kändis
efter P.I.S-tiden.

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 12-05-05 19:48

> Måske. Jeg var egentlig af den formodning, at B.S først blev en kändis
> efter P.I.S-tiden.

Tror nu man har kendt ham... Mener at have set et par programmer om hans
"uddannelse" i USA, men jeg er ikke sikker. Men det er rigtig han først
rigtig slog igennem med "Tanya & B.S. i Kappernøje" eller hvad programmet nu
hed

Fra : Jim Andersen

Dato : 12-05-05 08:59

Jesper Brogaard wrote:

> Allan Olsen som førsteelsker? NEJ TAK!
> Steven Seagal som hærens øverstbefalende over nukleare missiler
> rettet mod Afrika? YESSIR!!!

Og så skulle høre ham vrøvle i 3 kvarter om naturen, og miljøet, og de
afrikanske regnskove, og dyrene, og de stakkels sultne afrikanere, og
forureningen og jada jada jada inden han endelig trykker på knappen ?

NEJTAK

/jim

Fra : digi

Dato : 14-05-05 01:33

> [...]
>nød til at have en stand-inn til at lave sparkene for ham...Skulle man så
Ja det kom sgu også bagpå mig, da jeg så det tænket jeg - nu er det
slut med SS i kampsport film.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 14-05-05 10:14

Brian, Rikke & Kristian wrote:

> 2) Er Bamse inde i Steven Seagal, at dømme efter mandens størrelse i denne
> film, kan man godt have mistanke om at SS har spist Bamse.

Det er godt nok lang tid siden jeg har set en Steven Seagal film - er der
nogen der har et billede hvor man kan se hans nuværrende (imponerende) fysik?

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 14-05-05 12:03

> Det er godt nok lang tid siden jeg har set en Steven Seagal film - er der
> nogen der har et billede hvor man kan se hans nuværrende (imponerende)
fysik?

Den er ikke så imponerende mere (sker vel for os alle). Her er et fra 2003:
http://www.imdb.com/gallery/granitz/1931/Events/1931/StevenSeag_Vespa_893523
_400.jpg?path=pgallery&path_key=Seagal,%20Steven

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 14-05-05 12:28

C. H. Engelbrecht wrote:

> Den er ikke så imponerende mere (sker vel for os alle). Her er et fra 2003:
> http://www.imdb.com/gallery/granitz/1931/Events/1931/StevenSeag_Vespa_893523
> _400.jpg?path=pgallery&path_key=Seagal,%20Steven

Haha, fat fuck!
angående en overvægtig SS check denne cartoon ud:
<http://atomfilms.shockwave.com/afassets/flash/seagal1_old_man.swf?siteBandwidth=300&siteBrowser=unknown&siteOS=winnt&fake=param>