Titel på film?
Fra : Steen Schmidt

Dato : 05-05-05 23:18

Hejsa.

Jeg leder efter titlen på en film, der har gået i biografen i DK for
ganske nylig (efteråret 2004).

Traileren indeholdt noget omkring en familie vis lille barn forsvinder,
hernæst forsvinder folks minder omkring barnet, barnet forsvinder fra
familiefotos osv. Moren til dette barn bliver dog ved med at kunne
huske barnet, selvom alle andre påstår hun aldrig har haft nogen børn

Jeg kan simpelthen ikke komme på filmens titel. Nogen der kan hjælpe?

Mvh
Steen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 05-05-05 23:34

Hej!

Steen Schmidt wrote:

> [...]
> familiefotos osv. Moren til dette barn bliver dog ved med at kunne
> huske barnet, selvom alle andre påstår hun aldrig har haft nogen børn

Det er sikkert "The Forgotten" :)

Ganske ok film iøvrigt...

http://www.imdb.com/title/tt0356618/

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Rune Jensen

Dato : 06-05-05 09:55

Kim Voss Schrader wrote:
> Hej!

> Det er sikkert "The Forgotten" :)
>
> Ganske ok film iøvrigt...
>

> http://www.imdb.com/title/tt0356618/

Ja det er helt sikkert den
Men jeg synes godt nok den er ringe, og historien er fyldt med huller.
Vi var 15 inde og se den i biffen, og alle synes den var dårlig eller
max. middelmådig.
Men som alt andet er det en smagssag :)

-Rune Jensen