Hvilken film ?
Fra : Ukendt

Dato : 04-05-05 19:17

Chefen spurgte idag om jeg ikke lige kunne købe den film med
Tom Hanks og Meg Ryan - noget med at rejse tværs over staterne
for til sidst at få hinanden i et eller andet tårn (?)

Aner ikke hvad han snakker om - men måske nogen her gør det ?

Mvh. Allan

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Poul E Møller

Dato : 04-05-05 19:48

Sleepless in Seattle
http://www.imdb.com/title/tt0108160/

Hilsen Poul E M

Fra : lhs

Dato : 04-05-05 21:04

hmm, tårn eller en vulkan: http://www.imdb.com/title/tt0099892/

lars hs

Fra : Per Vadmand

Dato : 04-05-05 21:14

Den behøver man da ikke at slå op, hvad?

--
Per V.

P.S. Læs om min nye bog, "Manden der skrev breve" på
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm

Fra : lhs

Dato : 04-05-05 21:16

hmm. hvem siger den er slået op..