Der Untergang
Fra : Ukendt

Dato : 04-05-05 19:18

Kan man købe denne film eller den er måske slet ikke på DVD endnu ?

Evt. udlandet

Mvh. Allan Møller
allan@allanm.dk

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-05 19:20

> Kan man købe denne film eller den er måske slet ikke på DVD endnu ?
>
> Evt. udlandet

Fandt lige lidt om den på google og den er fra 2004 ?
Så burde den vel være til at få fat i ?

Mvh. Allan

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 04-05-05 19:27

"Allan Møller" <nosmap> wrote in news:427911dc$0$79459$14726298
@news.sunsite.dk:

> Kan man købe denne film eller den er måske slet ikke på DVD endnu ?
>
> Evt. udlandet

www.dvdcompare.net kan ofte hjælpe:
http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=6992

Den fås bl.a. hos amazon (www.amazon.de). Det er meget
sjældent at amazon ikke har tingene, de er bare ofte
lidt dyrere end cdwow og de andre forhandlere.

Axel har den også - men til en pebret pris:
http://www.axelmusic.dk/productDetails/4011976825180

Der er tyske undertekster på. Skal du have danske med
må du vente til 30. august hvor den udkommer i DK.

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Per Rønne

Dato : 04-05-05 19:39

Allan Møller <nosmap> wrote:

> Kan man købe denne film eller den er måske slet ikke på DVD endnu ?

http://www.amazon.de/exec/obidos/search-handle-form/ref=sr_sp_go_qs/028-
6486558-2110951
--
Per Erik Rønne

Fra : Per Rønne

Dato : 04-05-05 19:40

Per Rønne <spam@husumtoften.invalid> wrote:

> http://www.amazon.de/exec/obidos/search-handle-form/ref=sr_sp_go_qs/028-
> 6486558-2110951

Og Die Brücke efter Manfred Gregors roman, hvis du ellers husker den:

http://www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/B00004RYRQ/qid=1115231973/sr=1-1/r
ef=sr_1_10_1/028-6486558-2110951
--
Per Erik Rønne

Fra : ML-78

Dato : 04-05-05 19:24

Allan Møller skrev:

> Kan man købe denne film eller den er måske slet ikke på DVD endnu ?

Den er udkommet på tysk DVD i to versioner. Premium Edition har tyske og
engelske undertekster, standardversionen har vist kun tyske.

Der skulle komme en dansk version til efteråret.

ML-78

Fra : Kristian

Dato : 04-05-05 22:49

Hvis du ikke kan vente til efteråret, så kan du købe min udgave (Premium
http://www.axelmusic.dk/productDetails/4011976825982) med engelske
undertekster.

Send mig en mail hvis du er interesseret.

Mvh
Kristian
Slagelse

Fra : lhs

Dato : 04-05-05 20:30

Hej

Købte do. i Flensburg i Premium Edition for snart 2 måneder siden(for under
20 euro), den er alle penge værd, selv om den ikke har danske undertekster.

Lars HS

Fra : Per Rønne

Dato : 05-05-05 04:00

lhs <shane(fjern)@get2net.dk> wrote:

> Købte do. i Flensburg i Premium Edition for snart 2 måneder siden(for under
> 20 euro), den er alle penge værd, selv om den ikke har danske undertekster.

Man kunne i øvrigt sagtens forestille sig at en dansk udgave bliver
betydeligt dyrere end hvad der svarer til ¤20, altså 150 kroner. Filmen
har jo været en stor biografsucces.
--
Per Erik Rønne

Fra : "Morten Bjergstrøm"