Pasolini meets Jesus på DVD?
Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 04-05-05 00:16

Hvorfra kan man billigst købe Pasolini's Jesus-film 'Vangelo secondo Matteo'
http://www.imdb.com/title/tt0058715/combined på DVD?
Jeg har fået anbefalet en fransk R2 udgave fra Gaumont, som dog ikke har
engelske tekster. Kan det passe Criterion ikke har opdaget den endnu?

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 04-05-05 08:30

"C. H. Engelbrecht" <chris@ bitfrost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har
> engelske tekster. Kan det passe Criterion ikke har opdaget den endnu?

Jeg købte denne her: http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=625370 hos
dvdpacific

Den kostede ikke meget, men jeg var alligevel skuffet. Hvad jeg ikke
vidste var, at denne dvd ikke indeholder det originale lydspor på
italiensk, men kun det amerikanske, øv!

Så pas på. Der er også en noget dyrere udgave, som må være bedre, men
hvor du finder den billigst ved jeg ikke.

Mikkel
--
Guide til Guatemala:
http://lakjer.dk/mikkel/

Fra : Ole Kofoed

Dato : 04-05-05 13:28

> [...]
> Jeg har fået anbefalet en fransk R2 udgave fra Gaumont, som dog ikke har
> engelske tekster. Kan det passe Criterion ikke har opdaget den endnu?

Ifølge http://www.dvdbeaver.com/film/DVDCompare8/gospel-matthew.htm er den
engelske den bedste udgave hvis der skal være engelske tekster.

Billigst hos Benson til £8.54 + £1 i porto:
http://www.bensonsworld.co.uk/v2/dvd-7/7000000072604.asp

Mvh.

Ole