George A. Romeros Land of the dead på vej
Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 03-05-05 13:44

Så er den på vej:
http://www.landofthedeadmovie.net/media/land_of_the_dead_dms_trlr1_300k.mov

George A. Romero skal nu vise hvordan man laver en gyser film i det
21-århundrede...Det bliver spændende....

Mvh. Brian

http://brian.kjeldsen1.person.emu.dk MSN: kjeldsen76@hotmail.com

....men en ting er sikkert han gik aldrig baglæns som alle de andre skvat.
(Allan Olsen - Taberens søn)

Fra : sniper_Nolight

Dato : 03-05-05 16:12

> [...]
>
> George A. Romero skal nu vise hvordan man laver en gyser film i det
> 21-århundrede...Det bliver spændende....

jeg glæder mig helt vildt... jeg håber virkelig at han stadig har den gode
historie i sig og ikke har ladet sig forblænde af moderne films / gyseres
fortællestil - hans stille og rolige tempo ville klæde en ny zombiefilm fra
hans hånd.

Jeg er helt vild med remaket, men en film i samme hæsblæsende tempo, ville
falde ved siden i romeros tilfælde.... imho

han fortjener at få et comeback
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 03-05-05 17:32

> [...]
>
> Jeg er helt vild med remaket, men en film i samme hæsblæsende tempo, ville
> falde ved siden i romeros tilfælde.... imho

Ja men det lille klip tyder på en opdatering af genren. Håber også på en
film i et roligere tempo end de moderne gysere. En film der ligger megen
vægt på stemning og personerne der er involveret. Faktisk synes jeg at 28
dage senere er den nyere zombie film der ligger tættest på Romeros stil,
samtidig med at være en moderne zombiefilm.

Mvh. Brian

Fra : Morten DH

Dato : 05-05-05 10:30

> Jeg er helt vild med remaket, men en film i samme hæsblæsende tempo, ville
> falde ved siden i romeros tilfælde.... imho

Vi er helt enige, jeg er også glad for remaket; men der er bare noget
uforklarligt foruroligende over de gode gamle sløve zombier...

Fra : sniper_Nolight

Dato : 05-05-05 14:34

> Vi er helt enige, jeg er også glad for remaket; men der er bare noget
> uforklarligt foruroligende over de gode gamle sløve zombier...

lige genau.... de skaber dne helt rigtige creepy atmosfære

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 04-05-05 11:56

"Brian, Rikke & Kristian" <brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> wrote in message
> [...]
>
> George A. Romero skal nu vise hvordan man laver en gyser film i det
> 21-århundrede...Det bliver spændende....

YEEESSSS!

Uh, jeg glæder mig...

Anders Hyltoft

Fjern "FJERNDETTE" ved svar på email.