Erstatning for leverpostej?
Fra : Steen Suder

Dato : 13-05-05 12:39

Jeg spiser en del leverpostej og godt klar over at det er ret fedt og
generelt ikke særligt sundt, bl.a. pga. fedtindholdet.

Kan der laves et godt alternativ som også smagsmæssigt kan følge med en
leverpostej? Gerne noget man kan smøre eller skære.

--
Steen Suder

Fra : Susanne Flø

Dato : 14-05-05 08:58

Hej Steen,

Jeg har købt mange forskellige "slankeleverpostejer" og må sige
ingen smager særlig godt eller er faste (de smuldrer og bliver
ikke på brødet).

Jeg har selv med held bagt leverpostej, hvor jeg erstatter spæk
med mosede kartofter, den blev god, jeg kom også timian i.
Den bages ikke op, men bages i vandbad i ovnen.

En ting jeg dog synes er, hvis du virkelig er vild med
leverpostej, hvorfor så ikke spise en god en, 1 gang om ugen efter
den lange tur i skoven/stranden. Så vil du tabe dig alligevel.
Sådan gør jeg selv med chokoladekage

Venlig hilsen
Susanne
Få indivviduel slankerådgivning hos Slankemoster
http://www.slankemoster.dk