knæk og bræk
Fra : Peter T.

Dato : 14-05-05 06:29

Hej bukkejægere, jeg ønsker jer alle knæk og bræk til bukkejagten, send
venligst et foto af din buk til min hjemmeside www.pulk.dk
Med jægerhilsen
Peter Thygesen

Fra : Knut

Dato : 14-05-05 13:08

"Peter T." <pulk@vip.cybercity.dk> skrev i melding
> Hej bukkejægere, jeg ønsker jer alle knæk og bræk til bukkejagten, send
> venligst et foto af din buk til min hjemmeside www.pulk.dk
> Med jægerhilsen
> Peter Thygesen

Hei...

Noen som vet hvor man driver vårjakt på bukk i skandinavia?

Knut

Fra : Buhl

Dato : 16-05-05 15:10

"Knut" <redningshund@hotmail.com> wrote in message
> Hei...
>
> Noen som vet hvor man driver vårjakt på bukk i skandinavia?
>
> Knut

Her i Danmark har vi bukkejagt fra i dag (16/5) og to måneder frem til d.
15/7.....

Nogle der var heldige i morges ??

Mvh.
Buhl

Fra : Arne Jensen

Dato : 17-05-05 00:14

On Mon, 16 May 2005 16:10:18 +0200, "Buhl"
<buhlspostkasseREMOVE@hotmail.com> wrote:

>Nogle der var heldige i morges ??

Det ved jeg tilfældigs at der var.. Jeg var på vej på fisketur og
skulle købe rundstykker.. Han skulle åbenbart give øl og havde været
heldig.. Djursland er smuk om morgenen og jeg har set så mange råer:)

Mvh
Arne

Fra : Hans Frederiksen

Dato : 17-05-05 00:14

Hvorfor skal "man" sende billeder til din hjemmside ??? jeg kan ikke rigtig
se ideen med at sende dem til en privat hjemmeside, hvis "man" ønsker at
dele sine billeder med andre er det da bedre at vise dem her på gruppen ikk?

Held og lykke på bukkejagten.
\\ Hans