Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Blitz til Panasonic FZ20
Fra : Michael

Dato : 13-05-05 16:51

Jeg søger en blitz til ovennævnte kamera.

Er der nogle i gruppen, der kan anbefale en blitz?

Jeg har læst om Sunpak 383 på denne hjemmeside:
http://www.zimfamilycockers.com/Panasonic_Lumix_DMC-FZ20.html.
Den har dog to ulemper:
- Jeg har læst, at den har en "reload"-tid på 8 sek. Er det ikke lang tid??
- Jeg har ikke kunnet finde en dansk forhandler.

Jeg er heller ikke interresseret i Panasonic's "egen" blitz
http://www2.panasonic.com/webapp/wcs/stores/servlet/vModelDetail?displayTab=O&storeId=15001&catalogId=13401&itemId=62302&catGroupId=25164&modelNo=DMW-FL28&surfModel=DMW-FL28&cacheProgram=11002&cachePartner=7000000000000005702.
Den mener jeg er relativt for dyr.

Jeg håber, at der er nogle i gruppen der kan give en ide eller to.

På forhånd tak!

Michael

Fra : Erik W.

Dato : 13-05-05 19:40

"Michael" <m-mollerfjern@dettepost8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg håber, at der er nogle i gruppen der kan give en ide eller to.

Jamen der er jo klassiske Metz! Der kan du få nogen der virkeligt lyser op:
http://www.metz.de/en/photo_electronics/empfehlung.142.html

Ellers kan du fåe Sunpak'en i England http://www.speedgraphic.co.uk/ ingen
moms og told kein problem.

Eller brugt på ebay
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=15221&item=75143018
98&rd=1&ssPageName=WDVW

Mvh Erik

Fra : Erik W.

Dato : 13-05-05 19:59

"Erik W." <erik.w@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.metz.de/en/photo_electronics/empfehlung.142.html

F.eks deres 44MZ-2 den koster omkring 1200 kroner i tyskland. Den kan skyde
omkring 2-5 billeder i sekundet.
http://www.geizkragen.de/preisvergleich/foto-und-co/zubehoer/metz/metz-mecab
litz-44-mz-2/139680.html

Mvh Erik