snorkling ved Lolland ?
Fra : Ukendt

Dato : 13-05-05 13:41

Vi har i pinsen lejet sommerhus ved Kramnitse, Lolland, og overvejer at tage
snorklingsudstyret med.
Er der noget at se på dér, eller er der andre mere anbefalelsesværdige
lokaliteter omkring Lolland - helst med mulighed for lidt fisk !

hilsen morten

Fra : Timo Jattu

Dato : 13-05-05 18:59

"mh" <nyhedshelholm-snabela-hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Er der noget at se på dér, eller er der andre mere anbefalelsesværdige
> lokaliteter omkring Lolland - helst med mulighed for lidt fisk !

Hej Morten - Såvidt jeg er oplyst er der et fornuftigt fiskeri på vestsiden
af Lolland og også lidt på den Sydvest-lige del, men der er jeg ikke
sikker - spørg evt. på forum.deeperdiving.net hvor der muligvis er et par
uv-jægere fra Lolland repræsenterede..

--
Best regards / Venligst
Timo Jattu.

WWW.DEEPERDIVING.NET - Spearfishing - Freediving - Scubadiving - Uw-rugby -
Finswimming - Photo - Reviews - Classified and more..

Fra : Morten

Dato : 19-05-05 06:55

Hej Timo
tak for meldingen; desværre kom vi aldrig i vandet, så der er ingen
fangstrapporter !

/morten